כן הוא בכריתות ו.לא זוכר איזו גמרא בדיוק, אך מרן מביא שבגמרא אחרת כתוב ״יאכל״. ולכן המנהג לאכל.
אבל בערוך הוא כבגמרא הוריות ובכל אופן נראה שהיא עצה טובה ותו לא.
כן הוא בכריתות ו.לא זוכר איזו גמרא בדיוק, אך מרן מביא שבגמרא אחרת כתוב ״יאכל״. ולכן המנהג לאכל.
למה לך נרדם, קום קרא בהליכו״ע ח״ב פר׳ ניצבים ובחזו״ע ימם נוראים ״מנהגי ר״ה״ מה שהאריך בזה מרן בטוטו״ד.כן הוא בכריתות ו.
אבל בערוך הוא כבגמרא הוריות ובכל אופן נראה שהיא עצה טובה ותו לא.
ראיתי שם. אם רצונך לדון על דבר מה משם צטט.למה לך נרדם, קום קרא בהליכו״ע ח״ב פר׳ ניצבים ובחזו״ע ימם נוראים ״מנהגי ר״ה״ מה שהאריך בזה מרן בטוטו״ד.
ומה נעשה, שרבינו הגדול פירש אחרת?במחזור עוד יוסף חי פירש תרד עלי סלק