עדיף עם מקור
מורשת מרן Administrator חבר צוות 27 יולי (7) 2023 #2 מוח חושב אמר: עדיף עם מקור לחץ כדי להרחיב... מהדברים של מרן זיע״א בחזון עובדיה משמע שלאחר חצות אפשר לבשל גם לא בשביל צרכי סעודה של צאת הצום.
מוח חושב אמר: עדיף עם מקור לחץ כדי להרחיב... מהדברים של מרן זיע״א בחזון עובדיה משמע שלאחר חצות אפשר לבשל גם לא בשביל צרכי סעודה של צאת הצום.
פותח הדיון פותח הדיון מ מוח חושב Active member 27 יולי (7) 2023 #3 הפוך משם משמע שרק לאחר חצות היום מותר לצורך סעודת מוצאי הצום, עיין עמוד שכד
מורשת מרן Administrator חבר צוות 27 יולי (7) 2023 #4 מוח חושב אמר: הפוך משם משמע שרק לאחר חצות היום מותר לצורך סעודת מוצאי הצום, עיין עמוד שכד לחץ כדי להרחיב... זה בהלכה למעלה. תסתכל בהערות, הוא מסיק שגם במקום שלא אוכלים בשר בעשירי באב, כמו שאנחנו נוהגים, בכל זאת מותר לשחוט בתשעה באב לאחר חצות, ועל כרחך שזהו לא בשביל סעודת מוצאי הצום.
מוח חושב אמר: הפוך משם משמע שרק לאחר חצות היום מותר לצורך סעודת מוצאי הצום, עיין עמוד שכד לחץ כדי להרחיב... זה בהלכה למעלה. תסתכל בהערות, הוא מסיק שגם במקום שלא אוכלים בשר בעשירי באב, כמו שאנחנו נוהגים, בכל זאת מותר לשחוט בתשעה באב לאחר חצות, ועל כרחך שזהו לא בשביל סעודת מוצאי הצום.