כבר מזמן עיינתי וכך יש לדייק נכון. אך חיפשתי מקור מפורש להדיא. כי לפעמים הילקו''י אומר על דברי החזו''ע שהם לאו דוקא (כגון שמותר לאשה שצמאה מאד לשתות אפי' עד צאת הכוכבים ולא השקיעה כמו שכ' החזו''ע).
אגב
בקיצור ש''ע חזו''ע כתבו שאף אם חסר ב התנאים לא יחזור לקדש
ובמשנ''ב משנת יוסף העיר על דברי הכותב שציין להליכות עולם ששם מבואר שינוי מקום ובהלכ''ב מסכים לדין של שינוי ומקום ובכל זאת כתב דין שיחזור לקדש כמבואר בבאהו''ל שלענין קידוש יש להחמיר יותר מאשר לברכות הנהינין