כשאוכל טפל לפני העיקר, פסק הרמ"א בסימן ריב שמברך על הטפל שהכל
כתב הרמ"א שם: "אבל אם אוכל הטפל תחלה כגון שרוצה לשתות ורוצה לאכול תחלה כדי שלא ישתה אליבא ריקנא או שאוכל גרעיני גודגדניות למתק השתיה מברך על האוכל תחלה אף על פי שהוא טפל לשתיה ואינו מברך עליו רק שהכל הואיל והוא טפל לדבר אחר"
אם אכן זו כוונתך, דייקת במה שכתב "רמ"א" ולא "פסיקת האשכנזים" מכיוון שהמשנ"ב כותב להיזהר לא לעשות כך שם, ובביאור הלכה מביא שהרבה חלקו על דינו זה של הרמ"א.
כמו כן יש מחלוקת אחרונים מתי בכה"ג גם לרמ"א מברכים שהכל על הטפל, האם דווקא שברכת העיקר היא...