שמעתי רבים מדברים ע"כ שמרן הראש"ל בילקו"י שבת כרך ב' (עמ' תרס"ב) כתב אחרת ממה שהיה מקובל שמותר להאריך שעון שבת, וכתב שכל מה שהיה היתר זה רק בשעונים שהיו פעם, אבל בשעונים שיש היום זה בעיה.
לא ראיתי שדיברו ע"ז כאן...
עכ"פ, גם מה שכתב שם כמדומני זה רק מספק שאינו יודע איך זה עובד. ושמעתי שיש מחלוקת בין הרבנים שבדקו את הדבר.
אפשר להעלות לכאן את דעות הרבנים שבדקו את זה במציאות?
לא ראיתי שדיברו ע"ז כאן...
עכ"פ, גם מה שכתב שם כמדומני זה רק מספק שאינו יודע איך זה עובד. ושמעתי שיש מחלוקת בין הרבנים שבדקו את הדבר.
אפשר להעלות לכאן את דעות הרבנים שבדקו את זה במציאות?