הוא מחדש שכל מה שחייבו לבדוק חמץ בלילה לאור הנר הוא דוקא דברים גדולים וקבועים וא"א לטלטלם
אך דברים המטלטלים יכול לכתחילה לבודקם ביום לאור החמה.
לפי דבריו יוצא שלא צריך לקחתם ליד חלון וכד' אלא אף ביום בחדר עם אור חזק כ"ש כשמוסיף פנס שפיר דמי
לא מצאתי שמביאים אותו, האם דבריו מוסכמים?
אך דברים המטלטלים יכול לכתחילה לבודקם ביום לאור החמה.
לפי דבריו יוצא שלא צריך לקחתם ליד חלון וכד' אלא אף ביום בחדר עם אור חזק כ"ש כשמוסיף פנס שפיר דמי
לא מצאתי שמביאים אותו, האם דבריו מוסכמים?