זכור לי שהרמב"ם מסביר האיסור להאמין לכישוף בגלל שהתורה רוצה שלא נאמין לכל השטויות, וכוחות הכישוף הם לא אמיתיים לפי שיטתו. יש למישהוא מקור לזה?
השאלה היא למי ששאל אותי למי שמאמין שאפשר להניע את התודעה שלנו בחופשיות ולראות את כל מה שקורה בעולם, או אפילו ללכת למציאות אחרת, שאנחנו יכולים ללכת לכל עולם ולהרגיש הכל בדיוק כמו אמיתי !
מסמתא זה אפשרי לגדולי צדיקים אבל לכולם ....
השאלה היא למי ששאל אותי למי שמאמין שאפשר להניע את התודעה שלנו בחופשיות ולראות את כל מה שקורה בעולם, או אפילו ללכת למציאות אחרת, שאנחנו יכולים ללכת לכל עולם ולהרגיש הכל בדיוק כמו אמיתי !
מסמתא זה אפשרי לגדולי צדיקים אבל לכולם ....