• חדש מאיגוד האברכים והקהילות: חוברת בחומרת איסור הגיוס לצבא ובשבח לימוד התורה בישיבות הקדושות, ממרן רשכבה"ג רבינו עובדיה יוסף זיע"א ומנהיג הדור מרן רבינו יצחק יוסף שליט"א. לקריאה והפצה לחצו כאן

ברוך דיין האמת! התקבלה הידיעה הקשה על פטירתו של הגאון הרב יהודה דרעי זצ"ל והוא בן 67 בפטירתו

יו״ר ש״ס הרב אריה דרעי במשדר מיוחד ב׳קול ברמה׳: ״היום זה יום ההולדת ה-67 של אחי רבי יהודה זצ״ל, בדיוק ביום השלושים לפטירתו. הוא עשה מה שאחרים עושים ב-300 שנה, הוא חיבר למעלה מ-30 ספרים, הקים כוללים, בחן אלפי רבנים והסמיך רבנים ודיינים. הוא הפך את העיר באר שבע לממלכה של תורה, יהדות וכשרות״.
(דרך המלך)1723040724979.png
 
למה סרטון כזה חסום בנטפרי ???
הוא לא חסום בנטפרי, אלא כל סרטון שעולה ליוטיוב (לערוצים שלא הצהירו מראש מול נטפרי), צריך להיבדק קודם ורק אח"כ הוא נפתח.
 
במלאת השלושים: יו"ר תנועת ש"ס חה"כ אריה דרעי ספד לאחיו הגאון רבי יהודה זצ"ל: "לאחי הגדול הרב יהודה הייתה הערכה מכל קצוות הקשת. גם גדולי התורה הליטאיים העריכו אותו מאוד. כשהגעתי לרב שטיינמן הוא שיבח את הרב יהודה ואמר כי הוא אדם גדול".

"אף אחד לא יכל להספיד את הרב יהודה כמו שהוא היה מספיד את עצמו. היה לו כוח מיוחד בדרשות והשיעורים כמו שלא רואים אצל הרבה אנשים".

 
באר שבע: בטקס הסרת הלוט וקריאת שם לביהכ״נ ע״ש רב העיר הגר״י דרעי זצ"ל במלאות שלושים לפטירתו משתתפים: האדמו״ר רבי פנחס אבוחצירא, יו״ר ש״ס אריה דרעי, בני המנוח ובראשם רבי אברהם דרעי, ח״כ ינון אזולאי, ח״כ יוסי טייב, הנגיד צבי עמאר בעלי תחנת הרדיו ׳קול ברמה׳, אריאל אטיאס, וסגר״ע באר שבע אושרי אביכזר.
 
חזור
חלק עליון