זיל בתר טעמא
Active member
כמדומה שהמנהג הרווח לברך "מיני בשמים", וכ"פ בהלכ"ב חלק י"א עמ' סח' (לחשוש לדברי התשב"ץ והאורחות חיים שכל שעומד לתבלין מברכים עליו "מיני", והביא לחילוק בין שלם לכתוש יסוד עפ"י דברי האליה רבה), וכ"פ בספר ברכת ה' ח"ג עמ' תקיח', וכתב שאם נמצא בקופסא מיוחדת כמו של ההבדלה, יברך "עצי" (ונראה שאין חילוק לשיטתו בין שלם לטחון)
האם מרן הראשל"צ שליט"א גילה דעתו לגבי בשמים טחונים? בילקו"י ברכות לא חילק בין שלם לטחון.
האם מרן הראשל"צ שליט"א גילה דעתו לגבי בשמים טחונים? בילקו"י ברכות לא חילק בין שלם לטחון.