• ניתן לשלוח יישובים בתורת מרן רבינו עובדיה יוסף זלה"ה, שיודפסו בע"ה בקובץ בית יוסף מהדורת תשפ"ה למייל: office@moreshet-maran.com בקובץ וורד, עד לחג השבועות תשפ"ד, אין התחייבות לפרסום, והרשות נתונה לערוך את הדברים לפני הפרסום.

גזירת הגיוס

אבירמי

New member
במוצ"ש האחרון פ' תזריע אמר מו"ר המרא דאתרא דחולון הגאון רבי אברהם יוסף שליט"א כי על גזירת הגיוס המרחפת עלינו צריך למסור את הנפש - גם אם מדובר בהליכה לבתי מאסר אנו נמסור את נפשנו באש ובמים, ודעתו של מרן הגר"ע יוסף זצוק"ל שבחור שלא לומד בישיבה אסור לו להתגייס לצבא ומוטל עלינו להכניסו לישיבה ורק בחור שבכלל א"א להכניסו לישיבה שילך לצבא [ודבר זה נתון לדעתם של גדו"י]. ע"כ דברים שאמר מו"ר המרא דאתרא שליט"א דברים כהוויתם ללא תוספת כל שהיא. והוסיף הרב ואמר שאינו חותם על מכתבים למיניהם ולא מוציא קריאה לציבור.
גם בכינוס בני התורה שנערך ביום ראשון ו' ניסן תשפ"ד אמר הרב שליט"א דברים אודות הגזירה וחיזק ועודד את בני התורה הי"ו.
 
במוצ"ש האחרון פ' תזריע אמר מו"ר המרא דאתרא דחולון הגאון רבי אברהם יוסף שליט"א
ודעתו של מרן הגר"ע יוסף זצוק"ל שבחור שלא לומד בישיבה אסור לו להתגייס לצבא ומוטל עלינו להכניסו לישיבה ורק בחור שבכלל א"א להכניסו לישיבה שילך לצבא
 
קוראים לי אברימי, זהו שמי הפרטי! זהה אמנם לשמו של מורי ורבי הגאון האדיר הרב אברהם יוסף שליט"א, ואין לי כל קשר משפחתי אליו וע"כ לא היה לכם לכתוב לא מכובד שכת''ר כתב וכו' ולכן גם הורדתי את התמונה של הרב שליט"א.
 
חזור
חלק עליון