בס"ד
בהיות ועדיין לא ניתן לחפש בילקוט טהרה בקובץ סגור, והספר לא נמצא לידי כעת
רציתי לשאול אם מישהו ראה התייחסות של ילקוט טהרה לדין תרומת הדשן של הרגישה ולא ראתה דם, דפסקינן שחייבת בטבלה, אך הוסיף טהרת הבית שתברך בלי ברכה לחוש ליעבץ ועוד שמרן לא פסק כתרומת הדשן.
האם הרב יצחק התייחס לזה? כי הוקשה לי הבוקר, שלפי הכלל בספריו האחרונים של מרן זצ"ל שכשיש ספק במצווה ומורים לעשותה, אז גם מברך עליה
וגם כאן יש ספק אם נטמאה וחייבת טבילה? פסקינן לחומרא, אם כן גם נברך!
אולי הרב שליט"א נגע בזה?
בהיות ועדיין לא ניתן לחפש בילקוט טהרה בקובץ סגור, והספר לא נמצא לידי כעת
רציתי לשאול אם מישהו ראה התייחסות של ילקוט טהרה לדין תרומת הדשן של הרגישה ולא ראתה דם, דפסקינן שחייבת בטבלה, אך הוסיף טהרת הבית שתברך בלי ברכה לחוש ליעבץ ועוד שמרן לא פסק כתרומת הדשן.
האם הרב יצחק התייחס לזה? כי הוקשה לי הבוקר, שלפי הכלל בספריו האחרונים של מרן זצ"ל שכשיש ספק במצווה ומורים לעשותה, אז גם מברך עליה
וגם כאן יש ספק אם נטמאה וחייבת טבילה? פסקינן לחומרא, אם כן גם נברך!
אולי הרב שליט"א נגע בזה?