ישנם מקומות שהמשנ"ב כתב על דעה מסויימת שהיא דעת יחידאה, ומרן זצ"ל הביא עוד ראשון או כמה ראשונים שסוברים כן.
לדוג' מש"כ המשנ"ב בסי' ש"ו ס"ק מ"ז, והעיר עליו ביבי"א ח"ג או"ח סי' כ"ג (אות י', וראה שם עוד באות י"ז).
וכן בסי' ש"ז ס"ק כ"ד, והעיר ע"כ בחזו"ע סוכות עמ' מט ועמ' תלג.
וכן מש"כ בביאור הלכה סי' תכ"ט ס"א, והעיר עליו ביבי"א ח"ב או"ח סי' כ"ב.
יש למישהו דוגמאות נוספות במשנ"ב?
לדוג' מש"כ המשנ"ב בסי' ש"ו ס"ק מ"ז, והעיר עליו ביבי"א ח"ג או"ח סי' כ"ג (אות י', וראה שם עוד באות י"ז).
וכן בסי' ש"ז ס"ק כ"ד, והעיר ע"כ בחזו"ע סוכות עמ' מט ועמ' תלג.
וכן מש"כ בביאור הלכה סי' תכ"ט ס"א, והעיר עליו ביבי"א ח"ב או"ח סי' כ"ב.
יש אמנם דוגמאות רבות באחרונים שהביאו שזו דעת יחידאה ומרן כתב שיש עוד דעות שסוברים כן, ולדוגמא הביא בחזו"ע שבת ה' עמ' קי"ט, ושהעיר כן כבר ביבי"א ח"י או"ח סי' כ"ו אות ג', וכן כעת בבחיפוש רק ביבי"א ח"ב מצאתי שהביא כן בח"ג אהע"ז סי' א', וגם שם בסי' ז' אות כ"ה, וכן שם בחלק חו"מ סי' ד' אות י"א, ועוד רבים.
אבל אני שואל בדווקא על מקומות שכתב כן המשנ"ב.
אבל אני שואל בדווקא על מקומות שכתב כן המשנ"ב.
נערך לאחרונה: