• ניתן לשלוח יישובים בתורת מרן רבינו עובדיה יוסף זלה"ה, שיודפסו בע"ה בקובץ בית יוסף מהדורת תשפ"ה למייל: office@moreshet-maran.com בקובץ וורד, עד לחג השבועות תשפ"ד, אין התחייבות לפרסום, והרשות נתונה לערוך את הדברים לפני הפרסום.

האם יש חילול שבת באירגון קירוב?

abc123

Well-known member
זה סיכום חדשות השבת, אז לא מסתבר שזה פורבם לפנות בוקר. כנראה טעות טכנית...
זה אומנם סיכום חדשות השבת, אבל עדיין זה דברים שפורסמו כנראה בתקשורת החילונית עוד אתמול בלילה כגון הריאיון עם העוזר של ליברמן שכנראה פורסם בליל שבת....
 
ואגב חלילה אין כוונתי שמישהו שמתיימר להיות שומר שבת עשה זאת. פשוט איני יודע את מי הם מעסיקים אולי חילונים. ואני אומר אם כן יש פה חילול שבת זה חמור וצריך בדיקה.
 
נגד רצונו של רה"י חכם שלום זיע"א
כבודו בטוח שחכם שלום ע"ה ידע את כל אשר נעשה שם? גם בחדרי חדרים? את כל ההצגות שעושים בבית כנסת גברים לנשים הוא התיר להם?? לעשוק אנשים מסכנים בכספים הוא התיר להם?? לפרסם תמונות של נשים באתר היכרויות אתה בטוח שהוא התיר להם??
ואפשר גם להביא את תגובת האנשים שברחו משם מה אומרים על כל מה שנעשה..(לא דרכי אך אם תחפש את האמת באמת, תמצא! כי כלל אמרו ז"ל יגעת ולא מצאת אל תאמין!
 
נערך לאחרונה:
נכון שהם הולכים על גבול דק מאוד, ובינתיים כל מה שהזכרת מיועד לחילונים, לא לך. וחזקה על הרב זמיר שמתייעץ עם הזקנים. אמת שישנן כמה בעיות נקודתיות, ויתכן שאף הוא אינו מודע אליהם, אבל א"א לבוא ולפסול את כל המעצמה הזו.
אף אחד לא עושק אנשים מסכנים בכספים, לא ראיתי כמעט עוד עמותה בסדר גודל כזה שלא מפרסם מודעות התרמה. ואין עוד עמותה אם הוצאות כאלה גבוהות.
סוף סוף חכמים רבים תומכים בהם ומפנים אליהם, ובראשם חכם שלום [כעבור שבועיים בס"ה מפטירתו, לא נראה שנעשה בארגון שם שינויים כ"כ משמעותיים, ואני נוטה יותר להאמין להם שהולכיו אחריו, מאשר לך שהם רוכבים אחריו למרות שנפטר...]. וצריך בדחיפות לעצור את תופעת הכופרים הטוענים שחכמינו מובלים שולל כעיוורים באפלה.
ולך הרב יי"ש אוסיף, שעטרה על ראשנו הגאון החסיד האמיתי הרב מוצפי שליט"א, וכבודו במקומו מונח.
 
לא נראה לי שהרב מוצפי יבוא לכנס שלהם. משא"כ מרן הראש"ל שליט"א שכן מגיע (והרב דוד לאו והרב אברהם יוסף)...
1662228823740.png
 
וכמובן, השאלה כבר עלתה על שולחנו של הרב שליט"א... (למה זה לא לשון הרע? ועוד מבלי לבדוק...)
 
וכמובן, השאלה כבר עלתה על שולחנו של הרב שליט"א... (למה זה לא לשון הרע? ועוד מבלי לבדוק...)
איזו מהירות מעלים לרב שם שאלות.... נראה שהפורום הזה מייצר לרב שאלות בסיטונאות....
יש מישהו שיש לו כח לשלוח להם פנייה ולבדוק את העניין....
 
לדידי, איני יודע אם יש מצווה להפך בזכותם... אבל יתכן ולקחו כתבה מצויה ועשו העתק הדבק ולא שתו ליבם לתאריך!!
אני יותר בכיוון של אולי כתב חילוני שעובד אצלם? כי התאריך נראה לי אוטומטית מתפרסם שהם לוחצים אוקיי או משהו כזה. לא נראה לי שהם כותבים את התאריך והשעה המדוייקת הזו לפני כל פירסום כתבה
 
חזור
חלק עליון