עכשיו אתה מחדש שאחוזי הנשירה הם דווקא או בעיקר אצל הבע"ת ולטעמי אין הוא נכון כלל והטוען כן עליו להביא הוכחה.נכון מאוד.
ושניהם נכונים בגלל שעיקר הבע"ת בציבור הספרדי לכך אחוזי הנשירה גבוהים.
נ.ב - צריך גם לדון מה הוא בכלל נושר. כי לא הכל חיצוני זכורני שחרדי פלוני לפני כמה שנים הראה לי באצבע על אחיו ואמר לי אתה רואה זה אחי הוא היחיד במשפחה שהתקלקל.
שוחחתי עמו מעט ודווקא היה בעל אמונה רק לא 100% שומר מצוות.
מנגד לימים אותו "חרדי" סיפר לי איך הוא עבד על המוכר השכונתי המבוגר ונתן לו 100 ש"ח של מונופול שיפרוט לו לשני 50 אמיתיים ומחיתי בו בתוקף שזה גזל ושיחזיר הוא הסתכל בבוז והמשיך בשלו.
ואז הבנתי למה כנראה אחיו התרחק ומי באמת הנושר....
כמו כן שמעתי פעם שמראיינים חוזרת בשאלה ולמה התרחק מהדת וכו' ותוך כדי שיחה אמרה שזה לא שהיא לא מאמינה היום אלא אמונתה שונה מאז שחזרה בשאלה כי כשהייתה דתייה האמינה שה' ח"ו זקן מבוגר יושב על כסא שעושה נו נו נו וכיום היא מאמינה שה' הוא דבר יותר מופשט וכו' ואני תמהה איזה חזרה בשאלה היא זו? והרי כעת אמונתה יותר נכונה על אף שפחות שומרת מצוות.
אגב הרבה שיצא לי לדבר איתם שהגדירו את עצמם חוזרים בשאלה חזרו לא בגלל שהגיעו לתובנה של אי אמונה ואז התרחקו אלא התרחקו כי המלמד היכה אותם או שבבית הספר החרדי הקפידו עליהם יותר מדי וכהנא וכהנא.
נערך לאחרונה: