• ניתן לשלוח יישובים בתורת מרן רבינו עובדיה יוסף זלה"ה, שיודפסו בע"ה בקובץ בית יוסף מהדורת תשפ"ה למייל: office@moreshet-maran.com בקובץ וורד, עד לחג השבועות תשפ"ד, אין התחייבות לפרסום, והרשות נתונה לערוך את הדברים לפני הפרסום.

האם מותר לדבר לשה"ר על ציבור לא מוגדר?

BABTYSTEPS

New member
באחד הפורומים החרדים כתב עו"ד שנראה כחרדי כך(אני מביא את הדברים ההכרחיים):


"
יחד עם זאת, המלצתי להם שלא לקחת עו"ד חרדי שמבין בנדל"ן, כי הסיכויים גדולים שהוא נפגש/ייפגש עם היזמים או אחד מהם בהמשך הדרך, ואנחנו יודעים מה קורה אז.

המלצתי להם שיקחו עו"ד עם עגיל באוזן (במטאפורה), נתתי להם גם מועמד כזה."


בתגובה הערתי כי הדבר הוא לשה"ר ברמה הגבוהה ביותר שכן הוא פוגע בכלל העו"ד החרדים מוציא עליהם לעז ופוגע בפרנסתם.

בתגובה טען אותו אחד ש:
"
* איני מטיל מום בעורכי דין חרדים, רק אמרתי שצריך מישהו אגרסיבי שלא יירתע מהקשרים.
* צריך להבין שהמושג ניגוד עניינים הוא עדין מאוד, ומי שאומר שהוא מעל זה לא הייתי סומך.
* ציינתי שהעגיל באוזן הוא הקצנה, והכוונה מישהו שלא יכול להיות קשור בכלל לאיש כאן.
* הוא יכול להיות חרדי כפי שהוא יכול להיות אתיופי או ערבי, בוחרים כאן מקצוען לא מחותן.
* הוא לא יכול להיות תושב בני ברק וכדומה, מה לעשות שרוב עוה"ד מב"ב חרדים.

* אגב, נניח שהעו"ד חושב כמוני לתבוע את העירייה, איזה עו"ד חרדי יתבע את עיריית X?"


לתדהמתי לא היה אדם אחד שקם כנגד דבריו שלכאורה הוא נגד דברים פשוטים.

משכך אני חוכך בדעתי שאולי אני טועה ומוטה.

אשמח לקבל את חוות דעת הרב
 
אין לך הרשאות מספיקות להגיב כאן.
חזור
חלק עליון