בחזו"ע פסח עמ' קל"ז כתב לגבי הגעלת חצובה:

ובהערות למטה כתב:

וא"כ למה בהלכה למעלה כתב שיש להגעילה ברותחים, ואם עירה עליה רותחים מכלי ראשון הוכשרה בכך? הרי לכאו' לפי מה שנכתב בהערות די בעירוי מכלי ראשון, ולמה להחמיר בהגעלה?
[וכן, למה לשון זו? גם אם מזכיר הגעלה היה לו לומר "יש לנקותה היטב ולהגעילה ברותחים או לערות עליה רותחים מכלי ראשון", אבל ממש"כ "ואם עירה עליה רותחים מכלי ראשון הוכשרה בכך" נראה שזה סוג של דיעבד שאם כבר עשה כן זה הוכשר, אבל לא לכתחילה].

ובהערות למטה כתב:

וא"כ למה בהלכה למעלה כתב שיש להגעילה ברותחים, ואם עירה עליה רותחים מכלי ראשון הוכשרה בכך? הרי לכאו' לפי מה שנכתב בהערות די בעירוי מכלי ראשון, ולמה להחמיר בהגעלה?
[וכן, למה לשון זו? גם אם מזכיר הגעלה היה לו לומר "יש לנקותה היטב ולהגעילה ברותחים או לערות עליה רותחים מכלי ראשון", אבל ממש"כ "ואם עירה עליה רותחים מכלי ראשון הוכשרה בכך" נראה שזה סוג של דיעבד שאם כבר עשה כן זה הוכשר, אבל לא לכתחילה].