גם לא התחייב ואין לו מה לצאת ידי חובהבפורים דמוקפים,
קראו בשישי ואחת נפטר רח"ל ולא "הגיע" לטו' "כשקרא מגילה", ממילא לא יצא יד"ח אע"ג שקראו יחד....
תצחק....בפורים דמוקפים,
קראו בשישי ואחת נפטר רח"ל ולא "הגיע" לטו' "כשקרא מגילה", ממילא לא יצא יד"ח אע"ג שקראו יחד....
חידוש עצום שנקרא קורא ע"פ.כבר כמעט פורים ונראה לי שיהיה קשה לנחש את התשובה
הגר"י זילברשטיין כתב בחשוקי חמד מנחות (יג) בשם מרן הגרי"ש אלישיב (אך לא מצאתי לא בספר בספר הליכות והלכות ולא בספר הליכות והנהגות שכתב בחשוקי חמד סוטה לח, אלא בספר בנתיבות ההלכה עמ' 226) שאם אחד קרא הפוך לא יצא ידי חובה.
אמנם הרב זילברשטיין כתב מסברא שבן תימן שרגיל לקרוא הפוך יצא ידי חובה שאצלו היא דרך קריאה. (ובסוטה נשאר בצ"ע).