תוכל להעלות לכאן?בסוף ספר השבת הלכה למעשה יש תשובה של מורינו הרשל''צ שליט''א שבו כתב שחזר בו ואסור לחמים סופגנייה בשבת ע''ג פלאטה וע''ש ומשם בארה.
אין לי את זה כרגע לידי אולי יש למישהו את הספר ויכול לסרוק לכאןתוכל להעלות לכאן?
זה כתוב כבר בילקו"י חנוכה תש"פ במכתבים שבסוף הספר.בסוף ספר השבת הלכה למעשה יש תשובה של מורינו הרשל''צ שליט''א שבו כתב שחזר בו ואסור לחמים סופגנייה בשבת ע''ג פלאטה וע''ש ומשם בארה.
א"כ אז זה מה שכבר הבאתי כאןזה כתוב כבר בילקו"י חנוכה תש"פ במכתבים שבסוף הספר.
עתה ער"ש ויגש השיב ע"ז בתוכנית, בשאלה הרביעית.ייש"כ
נשמח להתעדכן מה השיב
עתה ער"ש ויגש השיב ע"ז בתוכנית, בשאלה השניה כמדומה.
אבל לא דיבר שם בעניין מים שמוסיפים להמצורף
בהתחלה הבאתי את הילקו"י גבי סופגניה עם ריבה, ואח"כ (בעמ' 4) הבאתי מהמכתבים בסוף גבי סופגניה עם ריבה שמעורב בה מים.אבל לא דיבר שם בעניין מים שמוסיפים לה
מרן זיע"א דיבר מצד בישול אחר בישול בלח, אבל מרן הראש"ל שליט"א דיבר על "מציאות" אחרת והיא שכיום בהרבה מאפיות (מבירור לא בכולם) מערבים בריבה מים שלא בושלו כלל, ובזה אין דין בישול אחר בישול.מורינו הרב יצחק פליגא על מרן זצ"ל????
גם מרן ביחו"ד דיבר על כך ופסק שעדיין מותרמרן זיע"א דיבר מצד בישול אחר בישול בלח, אבל מרן הראש"ל שליט"א דיבר על "מציאות" אחרת והיא שכיום בהרבה מאפיות (מבירור לא בכולם) מערבים בריבה מים שלא בושלו כלל, ובזה אין דין בישול אחר בישול.
היכן ביחו"ד כתב זאת?גם מרן ביחו"ד דיבר על כך ופסק שעדיין מותר
אין מקומו בראשי כרגע אך בעז"ה עד יום-יומים בעז"ה אביאהיכן ביחו"ד כתב זאת?
ואם תמצא שאינו ג"כ תעדכן.אין מקומו בראשי כרגע אך בעז"ה עד יום-יומים בעז"ה אביא
ודאיואם תמצא שאינו ג"כ תעדכן.