A abc123 Well-known member 7 דצמבר (12) 2022 #1 מה אתם מבינים בדעת מרן זיע"א לגבי מאכל חריף שנחתך בסכין איסור שטעמה פגום? האם רק בצירוף נט בר נט דהיתירא הוא התיר נותן טעם לפגם או גם באיסור?
מה אתם מבינים בדעת מרן זיע"א לגבי מאכל חריף שנחתך בסכין איסור שטעמה פגום? האם רק בצירוף נט בר נט דהיתירא הוא התיר נותן טעם לפגם או גם באיסור?
ר ראובן יוסף מיארה Well-known member 7 דצמבר (12) 2022 #2 לפי הזכור לי דעתו לאסור, לפי הסתירה במרן בין סימן ק"ג לסימן צ"ו, וישוב הפוסקים.
A abc123 Well-known member 27 אוקטובר 2024 #4 ראובן יוסף מיארה אמר: לפי הזכור לי דעתו לאסור, לפי הסתירה במרן בין סימן ק"ג לסימן צ"ו, וישוב הפוסקים. לחץ כדי להרחיב... מישהו אמר לי שבהליכות עולם יש משמעות אחרת ממה שכתב ביביע אומר. מישהו יודע על מה מדובר?
ראובן יוסף מיארה אמר: לפי הזכור לי דעתו לאסור, לפי הסתירה במרן בין סימן ק"ג לסימן צ"ו, וישוב הפוסקים. לחץ כדי להרחיב... מישהו אמר לי שבהליכות עולם יש משמעות אחרת ממה שכתב ביביע אומר. מישהו יודע על מה מדובר?