ויעוי' שם בשם הישש"ש והחיד"א והשע"ת ועוד שאפי' העטרה וחוטי הטלית יהיו בצבע לבן, וא"כ כ"ש בצדדי הטלית עצמה. הלא כן?!
וודאי וודאי
אך מאידך - הרבה מהפוסקים לא חששו לזה, וכתבו דמסתכלים על עיקר הטלית, ואם עושים זכר לתכלת או לנוי לית לן בה, דגם זה מקרי טלית לבנה.
אם זה הא"ר, וכן הפמ"ג, וכן המלבי"ם על הל' ציצית כתב על דברי רש"ל ע"פ הר"י ברונא "שזו חומרא בעלמא", וכן הבא"ח, והמ"ב.
ובקשר למנהג - כבר הובא לעיל שהרבה מגדולי הספרדים מכל העדות והחוגים לא הקפידו שהטלית תהיה כולה לבנה כולל הפסים.
ובפרט- שנושא זה כלל לא קשור לספרדים, כי מקור הדין הזה הוא מהמהרש"ל ע"פ הר"י ברונא שלא היו כלל קשורים לספרדים בלשון המעטה.
ובפרט מה שכתבת במאמרך באות א- יראה להדיא איפכא שלפי השו"ע אפשר לעשות טלית שכולה תהיה שחורה , או כולה אדומה , ורק העיקר שהחוטים יהיו לבנים אך הבגד עצמו אפי' צבעוני, ורק הרמ"א שם כתב שעדיף שתהיה לבנה
א"כ - בכלל מאתיים מנה, שלפי הספרדים זה יותר רחוק העניין של טלית לבנה.
ומה שכתבת- שמנהג כל רבני הספרדים להקפיד על טלית לבנה כולל הפסים.
א"א להכחיש את אור השמש- עיין לעיל שהובא הרבה הרבה שלא הקפידו בלשון המעטה , כך שאיני יודע מהיכן המקור שלך למה שכתבת שם