אברך לומד כמה משניות 10 דקות ליום ומקבל 300 ש"ח לחודש (לדוגמא) לא שווה?בין עשרות אברכים? אז כמה כל אברך מקבל? 10 שקל?
אלא א"כ את אותו ש"ס שמסיימים ביום אחד מקדישים למאה נפטרים...
אברך לומד כמה משניות 10 דקות ליום ומקבל 300 ש"ח לחודש (לדוגמא) לא שווה?בין עשרות אברכים? אז כמה כל אברך מקבל? 10 שקל?
אלא א"כ את אותו ש"ס שמסיימים ביום אחד מקדישים למאה נפטרים...
אז אתה מסכים שכדי להגיע ל-300 הם "מוכרים" את אותם משניות לכמה משפחות...אברך לומד כמה משניות 10 דקות ליום ומקבל 300 ש"ח לחודש (לדוגמא) לא שווה?
לא. למה?אז אתה מסכים שכדי להגיע ל-300 הם "מוכרים" את אותם משניות לכמה משפחות...
לא כל דבר זה כסף.בין עשרות אברכים? אז כמה כל אברך מקבל? 10 שקל?
אלא א"כ את אותו ש"ס שמסיימים ביום אחד מקדישים למאה נפטרים...
נו באמת... לא תיארתי לעצמי שאני יפתח את האשכול הזה וככה יתייחסו. הלוואי והיית מכיר אותו..... ויודע מה אני עושה ומה לא עושה. אם שאלתי אז ביקשתי תשובה נורמלית ולא תוכחות. שבכלל אין לך מושג....לא כל דבר זה כסף.
מותר ללמוד גם לשם שמיים
....שבכלל אין לך מושג....
מה אני עושה ומה לא עושה....
בהצלחה במה שאתה עושהמה אני עושה ומה לא עושה
אבל זה בטח קשור. לנסות להחזיק את עצמך קצת מעל המים ולהישאר בלימוד, בדרך כזו או אחרת. ושוב אם תקרא טוב לעיל. לא דיברתי על עושק חלילה. דיברתי בצורה מכובדת של פירסום נעים לעין, דיברתי על מלגת לימוד סבירה וכו'.בהצלחה במה שאתה עושה
אף אחד לא דיבר על זה
דיברו על דברים אחרים
בהצלחה רבה!!אבל זה בטח קשור. לנסות להחזיק את עצמך קצת מעל המים ולהישאר בלימוד, בדרך כזו או אחרת. ושוב אם תקרא טוב לעיל. לא דיברתי על עושק חלילה. דיברתי בצורה מכובדת של פירסום נעים לעין, דיברתי על מלגת לימוד סבירה וכו'.
מחילה, לענ"ד כמה שיתגמלו את הלומד, הוא נותן לנשמת המנוח פי אלף ויותר, אזי זה עדיין בגדר לשם שמים.לא כל דבר זה כסף.
מותר ללמוד גם לשם שמיים
הדורש ממון מופרז צריך לומר על עצמו..מחילה, לענ"ד כמה שיתגמלו את הלומד, הוא נותן לנשמת המנוח פי אלף ויותר, אזי זה עדיין בגדר לשם שמים.
והרוצה לש"ש נקי נקי ללא פרוטת ממון, מוזמן ללמוד משניות לעילוי נשמתו שלו בחיי חיותו.
עוד פעם מופרז?!!הדורש ממון מופרז צריך לומר על עצמו..
אף אחד לא מחויב לתת. ירצה יתן ויקבל פי אלף, לא ירצה לא נורא.הדורש ממון מופרז צריך לומר על עצמו..