ע"ה ס"ט
Well-known member
מסקרים אותנו בגליונות שלהם, כקהילה שלהם.איפה מנכסים?
אתם ברמה ד' בבית שמש, לא?
כן.
מסקרים אותנו בגליונות שלהם, כקהילה שלהם.איפה מנכסים?
אתם ברמה ד' בבית שמש, לא?
בלא ידיעתכם?מסקרים אותנו בגליונות שלהם, כקהילה שלהם.
כן.
דווקא אני קורא הדוק של העלון שלהם [וגם של הפורום כאן, וגם עוד מקומות לצערי...]מסקרים אותנו בגליונות שלהם, כקהילה שלהם.
כן.
זה לא ענין של בידעתכם או לא.בלא ידיעתכם?
מסקרים אותנו בגליונות שלהם, כקהילה שלהם.
כן.
סתם מעניין אז למה אתה מתפלל שם???גם את הקהילה שלנו הם מנכסים לעצמם, למרות שאיננו קשורים אליהם במאומה. ו99% מהציבור אצלינו הולכים לאורו של מרן זיע"א.
אני לא עוקב אחרי פירסומיהם.דווקא אני קורא הדוק של העלון שלהם [וגם של הפורום כאן, וגם עוד מקומות לצערי...]
ולא זכור לי אי פעם שראיתי
חוץ מפעם אחת שכמדומני הזמנתם אליכם להכנס"ת או משהו כזה
אדרבה תחכים אותנו
כי זה שהם משייכים אותנו אליהם לא משנה את המציאות שאיננו קשורים אליהם במאומה.סתם מעניין אז למה אתה מתפלל שם???
והגבאים בגדול??באיזה סגנון?כי זה שהם משייכים אותנו אליהם לא משנה את המציאות שאיננו קשורים אליהם במאומה.
אחד מראשי הקהילה זה הרב @יהודה בן דוד - משנת יוסף זה בגדול הסגנון. אברכים ספרדים ישיבתיים גאים.והגבאים בגדול??באיזה סגנון?
יש רב לקהילה???
האיגוד הוא לא חדש. קיים כבר מתשע"ט.אז תעברו לאיגוד החדש!
אז מאיפה בדיוק החלטת שהם משייכים אתכם אליהם?אני לא עוקב אחרי פירסומיהם.
למה זה שהם מסקרים הופך אתכם להיות חלק מאיגוד הקהילות שלהם, סה"כ סיקרו [גם זה, אם אני אכן זוכר נכון] שהרב זעפראני היה בהכנס"ת, כמו שמסקרים הרבה דברים אחרים [כדוגמת האיגוד של האתיופים, שלמרות שהוא עומד תחת נשיאותו של מו"ר רה"י הגר"א סלים שליט"א, גם סיקרו למרות שאינו עומד תחת נשיאותו של הגרש"י זעפראני שליט"א וכהנה רבות] במטרה לתת ביטוי להתפתחות קהילות האברכים הספרדים בכל הארץאבל מה שכתבת היא גופא הראיה, כי אם הזמינו את הרב זעפרני לקהילה אצלינו להכנסת ס"ת לא מקשר אותנו לאיגוד הקהילות שלהם, אז למה הם מסקרים את זה בקהילות שלהם?!
גם אצלנו בקהילה שאולי אליה התכווןגם את הקהילה שלנו הם מנכסים לעצמם, למרות שאיננו קשורים אליהם במאומה. ו99% מהציבור אצלינו הולכים לאורו של מרן זיע"א.
הרבה פוסקים כמו מרן זצ"לאני מכיר קהילה שלהם קהילה חזקה ומוצלחת מאוד עם 200 מתפללים בלעה"ר
וביותר מזה - לדעתי ניתן להיות בשני האיגודים במקביל וזה לא סותר אחד לשני כללסתם להארה..
המסגרת היחידה שבה יכול להשתמע איזה שהוא שינוי בין דיעות שונות בתור משהו יעיל, זה בעיקר במוסדות לימוד הילדים, כי בית כנסת זה דבר שכמעט לא מורגש בו כלום.. וגם הלכות זה לא דבר בולט.. כל אחד עושה בביתו כרצונו.. ובביכנ"ס אף אחד לא מחפש התנגשויות.. אולי צורת הלימוד בכולל קצת נוגעת.. המשמעות היחידה ליצירת הבדלים זה אופי מוסדות הילדים.. מעבר לזה.. אני לא רואה שום משמעות אקטיבית בפרהסיא של ביכנ"ס.. עלונים וכדו' לא עושים כלום, קצת נייעס וזהו..
ולכן אם מאן דהוא סבור כך או כך.. נראה לי שאלו המסגרות המתאימות יותר לפעול בהם.. כי אפי' בהלכה שזה הצד היותר חזק בנידון דידן, קשה להזיז אברך לכאן או לכאן, הגיל הרך וגילאי הבחרות הם הקובעים..
עושה שלום במרומיו הוא יעשה שלום עלינו..
כמדומני שזה היה קצת שונה, אז זה היה איחוד הארגונים והקהילותהאיגוד הוא לא חדש. קיים כבר מתשע"ט.
זה לא מקצויה, תשווה לדוגמא למייל של מורשת מרן:במייל יש אות ראשונה של איגוד, עם המספר פלא'
אתה צודק. אבל עשינו בכוונה משהו פשוט, כי הרבה אברכים לא יודעים איך לכתוב את זה...זה לא מקצויה, תשווה לדוגמא למייל של מורשת מרן:
office@moreshet-maran.com
למה אתם חושבים שהאיגוד של הרב זעפרני סותר את מרן הראשל"צ זצ"ל ויבלחט"אאני מכיר קהילה שלהם קהילה חזקה ומוצלחת מאוד עם 200 מתפללים בלע"ר
בקיצע'ר רק 2 מתפללים שם הם תלמידים של רב הקהילה שם והשאר תחשבו לבד!
יותר מדוייק נתגלגלו בחתולים.מסופר ששנים רבות לאחר המחלוקת שהיתה בין רבי יעקב עמדין ורבי יהונתן אייבשיץ זכר צדיקים וקדושים לברכה, כאשר שניהם כבר לא היו בחיים, נתגלה ר' יהונתן אייבשיץ בחלום לאחד הגדולים ואמר לו 'דע לך אני ורבי יעקב יושבים בגן עדן, אבל כל אלה שהשתתפו ובחשו במחלוקת יושבים בגיהנם'.
לא עוקב אינו אומר שאני לא ראיתי אף פעם מה כתבו.אז מאיפה בדיוק החלטת שהם משייכים אתכם אליהם?