• חדש מאיגוד האברכים והקהילות: חוברת בחומרת איסור הגיוס לצבא ובשבח לימוד התורה בישיבות הקדושות, ממרן רשכבה"ג רבינו עובדיה יוסף זיע"א ומנהיג הדור מרן רבינו יצחק יוסף שליט"א. לקריאה והפצה לחצו כאן

מדוע מתחבאים?

ה' ישמור
לעולם אין מושג של ביטול תורה???
דנים כאן על דברים בטלים בלי תועלת
זה לא הדרך לגדול בתורה
כמה טוב שאתה נמצא פה, ככה מקבלים מושגים של שקיעות...
 
אני רואה שהמנהלים כאן נעלבו מההשוואה של האתר לפינת הקפה. ועל כך אבקש מחילתם...
חלילה וחס.
זו ההגדרה הכמעט נכונה.
אלא שהיו כמה הודעות שהיו בהם השמצות אישיות, זה שיח שאינו מתאים לפורום, ולכן נמחק כל מה שקשור.
 
אשריך שפינית לנו מזמנך לזכות אותנו בתוכחה ! ירבו כמותך (במשתמשים אמיתיים)
כמה טוב שאתה נמצא פה, ככה מקבלים מושגים של שקיעות...
לא הבנת מה אמרתי!
אני מבקש מחילה, אבל אני חושב שיש כאן גוזמה קטנה.
מה ש @יהודה מ. רצה, זה בסך הכל להביע את דעתו, נכון, זה לא מקובל על חלק מהחברים היקרים של הפורום וזה בסדר, אבל אני חושב שהתגובות קצת לא תואמות את מה שהוא אמר.
(א) הוא העלה טענה, אם אתם חושבים שהיא לא נכונה אפשר לענות על גופו של ענין, כמו שברוב המקומות זה מביא ראיה מהכא וההוא מביא מהתם.
(ב) גם אם דחיתם את הטענה שלו מבחינה הלכתית/ מחשבתית וכיוצא בזה, אפשר לענות בצורה מכובדת ולא צינית.
אני לא חושב שכוונתו של יהודה היתה לפגוע במישהו פה אלא רק לומר את שעל ליבו, ולכן לא צריך לנסות 'לעקוץ' אותו.
נ.ב - אני לא נכנס לזירת הקרב של 'מי צודק' ולא בא להטיף מוסר כי אני המבטל תורה הכי גדול פה בפורום, רק באתי להעלות נקודה מסוימת, שהשיח של שני הצדדים לא נעים ומזמן לא מדבר על גופו של ענין.
מחילה מכבוד כולכם אם מישהו נפגע.
 
חשבתי לומר כי לא יעזור שיכתבו שמות כי מי אמר שהשם שנכתב הוא אמת, מכיון ששמתי לב כי יש אחד כאן בפורום שמוזכר שמו ולדעתי אין זה הוא בכלל. והוא מתחזה לאותו שם ולדעתי הוא מדבר בלשון מאוד מבזה ולא מכבדת ולכן אני חושב שזה מתחזה (זה עם לדון לכף זכות).
 
נערך לאחרונה על ידי מנחה:
ליצנות אחת דוחה אלף תוכחות.
דרכו של עמלק לקרר את האמבטיה. ודי למבין.

בעז"ה אני לא עונה יותר חבל על הזמן אבל הייתי חייב לקיים מצוות תוכחה.
מצוות תוכחה היא משהו מאוד סובייקטיבי כמו שהציניות של ציון ש מטיבה לרמז
''אשריך שפינית לנו מזמנך לזכות אותנו בתוכחה ! ירבו כמותך (במשתמשים אמיתיים)''
 
חזור
חלק עליון