הרבה רוצים לדעת מה הגדר הדברים בזה.
לאורך כל ספריו של מרן רבינו זצ"ל מובא נוסח זה פעמים רבות.
והרבה ת"ח חפצים לדעת ולברר מה בדיוק הגדר בזה, האם זה גדר של בדיעבד, האם עדיף להחמיר, האם אפשר להקל בזה רק בשעת הצורך.
כמו כן האם בכל מקום שכתוב לשון זו הכוונה אחת היא, או שיש מקומות מסויימים שבכוונה שונה.
שמעתי פעם גדר שמרן ע"ה הגדים לת"ח כאשר נשען על הסטנדר, ואמר שזה הגדר שעדיין לא נפל לגמרי אלא מעט.
תודה רבה למורשת מרן על כל הזיכוי הרבים הגדול, ועל התורה שזוכים להפיץ ולרומם.
לאורך כל ספריו של מרן רבינו זצ"ל מובא נוסח זה פעמים רבות.
והרבה ת"ח חפצים לדעת ולברר מה בדיוק הגדר בזה, האם זה גדר של בדיעבד, האם עדיף להחמיר, האם אפשר להקל בזה רק בשעת הצורך.
כמו כן האם בכל מקום שכתוב לשון זו הכוונה אחת היא, או שיש מקומות מסויימים שבכוונה שונה.
שמעתי פעם גדר שמרן ע"ה הגדים לת"ח כאשר נשען על הסטנדר, ואמר שזה הגדר שעדיין לא נפל לגמרי אלא מעט.
תודה רבה למורשת מרן על כל הזיכוי הרבים הגדול, ועל התורה שזוכים להפיץ ולרומם.