אין לך מושג על מה אתה מדבר, הרעיון של חצי חצי היה רק בקול יעקב ותו לא, כל מי שיודע ורוצה לדעת יודע, שבהתחלה הרעיון הזה הצליח שם ויצאו משם פירות גדולים, לדוגמא הרב דזימטרובסקי המהדיר של הקצוה"ח ועוד ועוד, הגר"י עדס העמיד תלמידים כמו שאין ר"י שהעמיד.
לכתוב שם אחד ולכתוב עליו פירות גדולים, תביא עוד שמות.
ובפרט שזה בכלל לא מראה שהישיבה הצליחה לרומם את הספרדים אם יצאו ממנה אשכנזים מוצלחים. (ואגב, הרב דז'מיטרובסקי הגיע מבית של גאוני עולם, ובכל מקום שהיה לומד היה יוצא כך).
בעיקרון גם מהשיבות הכי פשוטות יצאו ג"כ לפחות ת"ח אחד מפורסם.
והוא בכלל לא למד בישיבת קול יעקב:
ביוגרפיה
נולד ב
ירושלים בכ"א אלול ה'תשכ"א (2 בספטמבר 1961) ל
רב יצחק מראשי
ישיבת קול יעקב ומחבר ספר "ברכת הלוי", ולביילה נכדתו של הרב
ברוך בער ליבוביץ מחבר ספר ה
ברכת שמואל שנולדה בפולין. בילדותו למד ב
תלמוד תורה קמניץ, המשיך לישיבת קמניץ ואחר כך עבר ללמוד ב
ישיבת פוניבז'. שם התקרב מאוד לראשי הישיבה רבי
שמואל רוזובסקי, ה
רב דוד פוברסקי ובעיקר ל
הרב שך.
בשנת
ה'תשמ"ד (
1984) נישא לשרה וינטרניץ. לאחר נישואיו התגורר בירושלים ולמד בכולל של ישיבת קול תורה.
וחוץ מזה גם מישיבות אחרות כגון שארית יוסף שלא נהגה בשיטת החצי חצי יצאו הרבה מאוד ת"ח, הגר" צעידי ר"מ הישיבה, הגר"י טולדנו רה"י הבא,
בוגרים בולטים (ישיבת שארית יוסף-מתוך המכלול)
ולעומת זאת ישיבת קול יעקב - מתוך המכלול:
מבוגרי הישיבה
הגר"י עדס עצמו העמיד את הרעיון הזה לשעתו ותו לא, בהמשך שציבור בני התורה התפתח הוא סגר בעצמו את הענין כי המטרה שלו היתה ועודנה להעמיד את בציבור הספרדי.
עד לפני כעשור עוד נלחם על זה, רק ברגע שראה שבצורה כזו אין רישום בכלל נכנע.