עיין בתשובת הנודע ביהודה, תניינא סימן לאיני מסכים עם דבריו בדקה 34 ו 10 שניות. כי הסיבות שהוא אסר זה מפני שיש מראית עין בדרבנן והרבה מתירים בזה כמפורסם תשובתו של הרב עובדיה ביחוו"ד ועוד, ודבר שני הרבה סוברים שאין איסור אוהל שלוקח בידו ואם כן הדבר צריך לצאת בהיתר
כתב הנודע ביהודה תניינא (סי' ל) שאפילו אם כבר פתח את המטריה מער"ש, יש לאסור משום מראית העין. והוא הדין בנ"ד שיש אהל קרוע בראש המריה, כי תכנית המטריה הנז"ל הוא כשארהמטריות זולת האהל שבראשה, שאינו ניכר כל כך. וכן כתב הגאון האדר"ת בדבר עובר אורח הנד"מ (מהדורת מכון המאור, אות צו עמ' קכה) שהגאון ר' אלעזר משה הלוי מפינסק מח"ס אהל משה הסכים בדעתו שמותר לשאת במטריה ביו"ט, אם נפתחה בערב יו"ט, וכן עשה מעשה בעצמו, אך לעזו עליו הרבה, והוכרח להכריז שחוזק בו מהוראתו. ע"ש.וגם לשיטתו שזה יגרום בלבול הרי זה גזירה לגזירה כי גם אם יהיה בלבול לא יעברו אל על דרבנן לכמה אחרונים
של נעליך מעל רגליך מדובר באחד מגדולי הדור הנוכחיאיני מסכים עם דבריו בדקה 34 ו 10 שניות. כי הסיבות שהוא אסר זה מפני שיש מראית עין בדרבנן והרבה מתירים בזה כמפורסם תשובתו של הרב עובדיה ביחוו"ד ועוד, ודבר שני הרבה סוברים שאין איסור אוהל שלוקח בידו ואם כן הדבר צריך לצאת בהיתר