אוקיי, תענה עניינית על התשובה המפורטת שכתבתי לך. ונמשיך משם...בודאי שבכיוון.
ממה שאני לבד מכיר זה לפפחות שלושים, השאר אין לי אפשרות להתווכח.א. אכן, ישנם כמה משתמשים (כמה עשרות בודדים שלא עוברים את הספירה ביד השניה)
לענ''ד כאן אחרי הדברים החשובים מאוד של הרב מורשת מרן כאן צריך לנעול את השרשוראענה לגופו של עניין, בלי התייחסות לצורת הכתיבה.
א. אכן, ישנם כמה משתמשים (כמה עשרות בודדים שלא עוברים את הספירה ביד השניה) שהוצאו מהפורום, בעקבות קינטור ומלחמה, ולא בגלל ששאלו שאלות מסויימות. יעידו על כך אלפי המשתמשים שאין לנו כל בעיה עם שאלות לגופו של עניין, אא"כ באים לקנטר. וכן לא יעשה. מתוך אותם עשרות נמחקו כמה אינשי דלא מעלי שניסו להפיל משתמשים בפח דרך הודעות פרטיות וכדו', וכן אנשים שהספימו את הפורום בלי קשר להנ"ל.
ב. בפרט בשנה האחרונה, היו שרשמו בפורום במטרה לקדם אנג'נדות הנוגדות את השקפתם של רבותינו שליט"א וזיע"א, בשם "חופש הכתיבה" ואי סתימת פיות. בהחלה נהגנו ביד רכה, אח"כ לא הותירו לנו ברירה.
ג. ידוע לכל שיש כמה זרמים בציבור שלנו, כל אחד מושך לצד אחד, ידוע לכולם באיזה צד אנחנו, ועל כן ברגע שמושכים לצד האחר, ברור שכאן זה לא המקום. זה כתוב בתקנון. בהתחלה הם כתבו במפורש נגד, ובחודשים האחרונים התחכמו והתחפשו לבעלי אג'נדות אחרות, וניסו בכח להשפיע, ואח"כ טוענים לסתימת פיות.
ד. הדבר החשוב ביותר: לא דוחים משתמש סתם כך, נוהגים ממש בארך אפיים, ויעידו על כך כמה מהחברים כאן שלא מבינים איך אנחנו לא משעים משתמשים מסויימים, ואף כועסים עלינו. זאת אומרת, אחד שנחסם - עבר כל גבול.
ה. לגבי שבוע שעבר, לא הגבנו עד עכשיו, לא רצינו להוציא את הדברים החוצה מפני חשש לחילול ה' גדול יותר ממה שהיה. ואכתוב מה שאפשר לכתוב, עם מוגבלויות מסוימות: למרות שהיה מה שהיה מרן הראש"ל הכין דרשה למעמד, אני אישית הקלדתי לו כמה דברים שביקש לצורך כך, היה מה שהיה ולא הגיע, למרות שהגורמים היו מודעים שזה חילול ה' ושזה אמור להיות קרע - ובכ"ז עשו מה שעשו. לא הכל חלק כמו שחושבים בציבור, יש דברים מאחורי הקלעים שלא יצאו החוצה. ב"ה תלמידיו של מרן שליט"א בעלי יראת שמים וחוששים לחילול ה', וסותמים את פיהם מים למרות הכפשות והנאצות שמקבלים (כמו שאני אישית מקבל), והכל כדי למנוע חילול ה' גדול יותר. רק תדעו שלאחר אותו מעמד הגיעו 2 אנשים מפורסמים מאוד בציבור (איני כותב את שמם מפני שאיני יודע מה רצונם), וביקשו ממרן שליט"א שיברך אותם לאחר הביזיונות שקיבל, והביאו עוד רשימת שמות לברכה. לא פרסמתי זאת עד עכשיו, עד שקיבלתי היתר ממו"צ חשוב על הנוסח הנ"ל.
וכאן המקום לעורר, שזה שלא מבינים גדול מסוים, אין זה מתיר לבזות אותו, כאמור, יש דברים מאחורי הקלעים וכל השומע היה מצדיק, ורק מפני שחוששים מחילול ה' יותר גדול לא מפרסמים את הכל. וכל המערער אחר רבו כמהרהר אחר השכינה. לך נא ראה מה שכתב הגר"ח פלאג'י ברוח חיים שדיבורים כאלו עלולים לגרום למגיפה ח"ו.
ענית על משהו זניח מבחינת הדיון, וחשוב מאוד בפני עצמו.כבר התחלתי, ציטטתי משפט אחד שלך ועניתי.
שנינו בפרקי אבות (פ"ב מט"ו), והוי מתחמם כנגד אורם של חכמים, והוי זהיר בגחלתם שלא תכוה, (לשון כויה מאש), שנשיכתן נשיכת שועל ועקיצתן עקיצת עקרב, ולחישתן לחישת שרף, וכל דבריהם כגחלי אש. והיינו שיזהר אדם הרבה מאד בכבודם של תלמידי חכמים, שכן אם יפגע בכבודם עלול הוא ביותר להענש על כך בצורה קשה.מוחקים "מרן" להרבה מהגדולים,
שלא יאיים ח"ו על מרן רבי יצחק...
היכן אתה רואה זלזול?שנינו בפרקי אבות (פ"ב מט"ו), והוי מתחמם כנגד אורם של חכמים, והוי זהיר בגחלתם שלא תכוה, (לשון כויה מאש), שנשיכתן נשיכת שועל ועקיצתן עקיצת עקרב, ולחישתן לחישת שרף, וכל דבריהם כגחלי אש. והיינו שיזהר אדם הרבה מאד בכבודם של תלמידי חכמים, שכן אם יפגע בכבודם עלול הוא ביותר להענש על כך בצורה קשה.
אני מכיר גם אחרת.ד. הדבר החשוב ביותר: לא דוחים משתמש סתם כך, נוהגים ממש בארך אפיים, ויעידו על כך כמה מהחברים כאן שלא מבינים איך אנחנו לא משעים משתמשים מסויימים, ואף כועסים עלינו. זאת אומרת, אחד שנחסם - עבר כל גבול.
ולכן מה?ה. לגבי שבוע שעבר, לא הגבנו עד עכשיו, לא רצינו להוציא את הדברים החוצה מפני חשש לחילול ה' גדול יותר ממה שהיה. ואכתוב מה שאפשר לכתוב, עם מוגבלויות מסוימות: למרות שהיה מה שהיה מרן הראש"ל הכין דרשה למעמד, אני אישית הקלדתי לו כמה דברים שביקש לצורך כך, היה מה שהיה ולא הגיע, למרות שהגורמים היו מודעים שזה חילול ה' ושזה אמור להיות קרע - ובכ"ז עשו מה שעשו. לא הכל חלק כמו שחושבים בציבור, יש דברים מאחורי הקלעים שלא יצאו החוצה. ב"ה תלמידיו של מרן שליט"א בעלי יראת שמים וחוששים לחילול ה', וסותמים את פיהם מים למרות הכפשות והנאצות שמקבלים (כמו שאני אישית מקבל), והכל כדי למנוע חילול ה' גדול יותר. רק תדעו שלאחר אותו מעמד הגיעו 2 אנשים מפורסמים מאוד בציבור (איני כותב את שמם מפני שאיני יודע מה רצונם), וביקשו ממרן שליט"א שיברך אותם לאחר הביזיונות שקיבל, והביאו עוד רשימת שמות לברכה. לא פרסמתי זאת עד עכשיו, עד שקיבלתי היתר ממו"צ חשוב על הנוסח הנ"ל.
קרוב,ממה שאני לבד מכיר זה לפחות שלושים, השאר אין לי אפשרות להתווכח.
וכאן המקום לעורר, שזה שלא מבינים גדול מסוים, אין זה מתיר לבזות אותו,
אבל היד הקשה לא פועלת באותה רמה...
לא.קרוב,
אם אתה מכיר אותם, אז כנראה כולם מאותה קבוצה.
וטוב עשינו שמחקנו אותם.
תקרא שוב את מה שכתבתי, בצורה עניינית, בלי נגיעות, ותנסה להבין מה כתוב בין השורות. ותבין את התשובה.ולכן מה?
לכן הרב דוד יוסף נמחק???
נשמח לציטוט הקשור לעניננו.תקרא שוב את מה שכתבתי, בצורה עניינית, בלי נגיעות, ותנסה להבין מה כתוב בין השורות. ותבין את התשובה.
כגון...אני מכיר גם אחרת.
ב"ה יש לי הרבה ידידים.
שחשבו שאולי הם מזרם אחר...כגון...
מה שציטט בהודעה הזו:נשמח לציטוט הקשור לעניננו.
ולכן מה?
לכן הרב דוד יוסף נמחק???