לשמור ולעשות
Well-known member
הנה הגיעה הגננתלא הבנתי איך הגעתם ל11 עמודים? אני אמור לקרוא את כל זה?
צריך לסגור את הגן הזה
הנה הגיעה הגננתלא הבנתי איך הגעתם ל11 עמודים? אני אמור לקרוא את כל זה?
הגזמת! ככה לקלל יהודי????תעוף מפה אתה ארור.
אנשים כאן חושבים - ונראה שחלקם לפחות כוונתם לשם שמיםנ"ל כדאי לחזור לדרך האמיתית של מרן אביר הרועים זצוקלל"ה
שבעוז ובגאון אמר את דעתו אבל מאידך כיבד כל אחד וגם את החולקים
מלבד שמות בודדים שהיו לקנטר וחלקו בצורה בוטה על כל הקדוש והיקר הוא הוסיף כבוד דוקא לחולקים כדי שלא יהיה נראה כאילו יש בליבו...
גם אם הראש"ל החדש חולק פעמים על אביו, זה חלק מה'את והב בסופה' ועל מי אמרה הגמ' אפי' האב ובנו, אם לא על אופן כזה
מורשת מרן זה לכבד ולא לתקוף, לכבד ולא להעלים דעות שונות, לכוין תמיד לשם שמים לאמיתה של תורה
השיאו לדבר אחר כדאיתא בביצהדעת התוס' שאם שחטו פרה ונמצאת טריפה הגבינות שיצאו בחייה אסורה כיון שיש ספק אם כבר מחיים היתה אסורה
ואף אם עבר יב' חודש שאיגלאי מילתא למפרע שלא היה טריפה
הוה חזקה שלא נתבררה בשעתה ולא הויא חזקה וצ''ב מדוע בבא זאב ונטל בני מעיים יש חזקה
השיאו לדבר אחר כדאיתא בביצה
אני רואה אתה בעניניםשערי ישר/ב/טז – אוצר הספרים היהודי השיתופי
wiki.jewishbooks.org.il
תורת החילוקאני רואה אתה בענינים
יישר כח.
כידוע מרבינו הגר''א עיקר הענין זה לא לחלק אלא לחבר ולהבין מדוע שורשי כל הענינים הם אחדתורת החילוק
עניתי כבר.אוקיי, תענה עניינית על התשובה המפורטת שכתבתי לך. ונמשיך משם...
פלא עליך, תגיד תודה שאתה עדיין כאן...אגב,
למי שלא יודע,
@שם טוב נמחק מלהגיב,
אחד מהאלפים המחוקים...