• מעוניינים להכניס את הספר שלכם או לרכוש את ״אוצר החכמה״? שלחו מייל לכתובת: otzar@moreshet-maran.com

מכתב דרמטי חשוב ומסעיר להנהלת הפורום שיחיו

סטָטוּס
סגור לתגובות נוספות.
נ"ל כדאי לחזור לדרך האמיתית של מרן אביר הרועים זצוקלל"ה
שבעוז ובגאון אמר את דעתו אבל מאידך כיבד כל אחד וגם את החולקים
מלבד שמות בודדים שהיו לקנטר וחלקו בצורה בוטה על כל הקדוש והיקר הוא הוסיף כבוד דוקא לחולקים כדי שלא יהיה נראה כאילו יש בליבו...
גם אם הראש"ל החדש חולק פעמים על אביו, זה חלק מה'את והב בסופה' ועל מי אמרה הגמ' אפי' האב ובנו, אם לא על אופן כזה
מורשת מרן זה לכבד ולא לתקוף, לכבד ולא להעלים דעות שונות, לכוין תמיד לשם שמים לאמיתה של תורה
 
חבר'ה, יש לכם טעות. אין פה בפורום שום זלזול ח"ו באי מי מגדולי ומאורי הדור שליט"א, ובוודאי לא בבניו של מרן זי"ע. מה שכן, לכתוב על ההכתרה זה במובן מסויים יכול להיות פגיעה בכבודו של מרן שליט"א ואכמ"ל. ועיי' ההודעות הקודמות ושל @מורשת מרן באות ה'.
 
נ"ל כדאי לחזור לדרך האמיתית של מרן אביר הרועים זצוקלל"ה
שבעוז ובגאון אמר את דעתו אבל מאידך כיבד כל אחד וגם את החולקים
מלבד שמות בודדים שהיו לקנטר וחלקו בצורה בוטה על כל הקדוש והיקר הוא הוסיף כבוד דוקא לחולקים כדי שלא יהיה נראה כאילו יש בליבו...
גם אם הראש"ל החדש חולק פעמים על אביו, זה חלק מה'את והב בסופה' ועל מי אמרה הגמ' אפי' האב ובנו, אם לא על אופן כזה
מורשת מרן זה לכבד ולא לתקוף, לכבד ולא להעלים דעות שונות, לכוין תמיד לשם שמים לאמיתה של תורה
אנשים כאן חושבים - ונראה שחלקם לפחות כוונתם לשם שמים
שמרן בשמים יושב ומחכה שנמחק את הבן התשיעי שלו,
כל הבחירה שלו היא מחוץ לגדרי הטבע כמו שכל אחד רואה
בלי שום כח פוליטי כידוע
ופשוט שמרן בשמים סייע,
וכאן רוצים למחוק את הבן של מרן שהפך את העולם עם ההלכ"ב.
אולי כוונתם לש"ש, אבל כמדומה שזה הקצנה בדעת מרן רשכבה"ג גדול הדורות.
 
דעת התוס' שאם שחטו פרה ונמצאת טריפה הגבינות שיצאו בחייה אסורה כיון שיש ספק אם כבר מחיים היתה אסורה
ואף אם עבר יב' חודש שאיגלאי מילתא למפרע שלא היה טריפה
הוה חזקה שלא נתבררה בשעתה ולא הויא חזקה וצ''ב מדוע בבא זאב ונטל בני מעיים יש חזקה
 
דעת התוס' שאם שחטו פרה ונמצאת טריפה הגבינות שיצאו בחייה אסורה כיון שיש ספק אם כבר מחיים היתה אסורה
ואף אם עבר יב' חודש שאיגלאי מילתא למפרע שלא היה טריפה
הוה חזקה שלא נתבררה בשעתה ולא הויא חזקה וצ''ב מדוע בבא זאב ונטל בני מעיים יש חזקה
השיאו לדבר אחר כדאיתא בביצה
 
סטָטוּס
סגור לתגובות נוספות.
חזור
חלק עליון