כעין המשך לשרשור בו הדגשתי עד כמה מרן זצוק״ל מדקדק בפסקו למעלה כפי התשובה למטה בספרי פסקיו כהחזו״ע טה״ב וכיו״ב
אמרתי אפתח נושא יעודי לזה הנידון, בו נביא ישובים או תירוצים או האם בכלל יש סתירה בין הפסק לתשובה
עלון השיעור השבועי פרשת שמות תשפ"ה
אולי יש לחשוש, כן, אך למה לא העיר על כך בפסקו למעלה? אני ממשיך עם הטענה הזו שוב ושוב ולא קיבלתי תירוץ מושלם לסיבה שלא כתב את ה״חשש״ הזה בפסקו למעלה. מי שלומד בפיסקי מרן רבינו הגדול בעיקר בחזו''ע יש הרבה הלכות שלמטה מתחדש ומתחדד יותר הלכה מאשר למעלה ובפרט שלמעלה הרב כתב שאפשר לברך כל לזמן ולמטה...
forum.moreshet-maran.com
אמרתי אפתח נושא יעודי לזה הנידון, בו נביא ישובים או תירוצים או האם בכלל יש סתירה בין הפסק לתשובה