בעניין בורר ידוע שמרן החמיר הרבה בזה [כל עניינה דאורייתא!!!!] וחלק על ההיתר המקובל של חצי שעה לפני הסעודה, אלא הצריך סמוך ממש.
כמו כן אסר לברור כשרוצה להכין הרבה לעשות רושם על האורחים, , נגד הבא"ח שהיקל בזה.
וכן בעניין פתיחת גגון העגלה הצריך לכתחילה לפותחו מע"ש.
וכן לעניין פתיחת בקבוקים כתב לכתחילה לפתוח מע"ש.
וכן לעניין שימוש חוזר בבקבוק זכוכית החמיר לטובלו נגד סברת האורל"צ שהישראל גומרו לכלי ולכן אין צריך טבילה.
וכן לעניין טבילה במים חמים אסר בזה.
ובעניין בית הכסא החמיר לדונו כבית הכסא לאסור ליטול שם ידיים. דלא כהאורל"צ שדנו כבית הכסא דפרסאי.
ובעניין קדיש שתפסו מעומד החמיר שאם רואה שהחזן הולך להתחיל קדיש שלא יישב לכתחילה.
וכן בעניין נשיקת ידי הרב ע"י אשה החמיר דלא כהעוי"ח שהיקל בזה.
וכן בעניין חיוב תפילה בציבור חלק על האורל""צ שכתב שזה לא חובה כלשון מרן השו"ע ישתדל אדם, והרב יבי"א דייק מסוף דברי מרן אא"כ הוא אנוס.
[ידוע מליצת חכם שלום שלחכם עובדיה יש ג' איסורים פס"ל פאה סיגריות לוטו.]