כוונתי היתה בעיקר לטבילה היומיומית, ולאו דווקא בערב שבת.הצג קובץ מצורף 6742
מיהו משום מה בשיבת ציון לא הזכיר ענין זה וכתב בפשטות כמה פעמים שכן ינגב
רחיצה לחוד וטבילה לחוד.בערב שבת יש עניין לפי הקבלה לרחוץ במים חמים כמבואר כל זה בספר פתח הדביר.
תיקון קטן, לא נחפה בכסף אלא נבחר מכסףלגבי הטבילה במים קרים - גם אני שמעתי שמועה זו ואיני מסכים עמה לגבי טהרת המקוה שהרי אשה שחייבת טבילה מהתורה מקווה חם מטהר אותה - והרי כך טובלות כל הנשים בימינו, ק"ו לאיש שטבילה במקווה היא חסידות (טובה) אז ודאי שיועיל לו.
וגם שמר"ן בש"ע סו"ס רא הביא שלא תטבול במים חמים זה משום גזרה, ובספר נחפה בכסף כתב שמר"ן חזר בו בסוף ימיו כמובא ג"כ בטהרת הבית ובהליכות עולם ח"ה.
לגבי ענייני חסידות וכפרת עוונות זה כבר משהו אחר, אבל טהרה ודאי מועיל.
נראה שעל זה הדיון פה...לגבי ענייני חסידות וכפרת עוונות זה כבר משהו אחר, אבל טהרה ודאי מועיל.
יש ספר נחפה בכסף כמדומניאמת תודה על התיקון, האמת שכתבתי מהזיכרון ולא עיינתי בפנים ולכן כנראה שלא זכרתי נכון
בודאי שיש, לרבי יונה נבון, אבל הענין של מים חמים מובא בנבחר מכסף ובשו"ת ר"א ן' ארחאיש ספר נחפה בכסף כמדומני
מה מהקור? הרי לכאורה בליקוטי מוהר"ן ח"ב - קכ"ג, משמע בפירוש שלא יהיו המים קרים ביותרשמועה בשם רבי נחמן מברסלב