לאחר לימוד נוסף, אוסיף לדייק את הדברים.
משנ"ב "משנת יוסף" אכן הכי מסודר ועקבי, דהיינו שמביא על הסדר ממש בלךי פספוס, את: הבא"ח, כה"ח, אול"צ, מרן זיע"א, הרמ"ל, הלכ"ב, ובחלקים האחרונים אף ילקו"י. וכן יש בו מפתחות וכותרות המקלים מאוד על המעיין למצוא מבוקשו.
לעומתו משנ"ב "מאורות" אין בו את המעלות הנ"ל. הוא כן מביא את הבא"ח כה"ח אול"צ ומרן זיע"א כסדר. אבל ילקו"י הלכ"ב וברכת ה' לא כסדר.
המעלה שלו שהוא לא רק מצטט פוסקים, אלא גם מחשבן אותם עם מקומות אחרים, וכן מעיר כשדבריהם סותרים לדברי עצמם במקו"א, ובדר"כ מיישב יישובים נכונים. וגם דן בדבריהם בהע', בהערות מוכרחות.
הוא גם מקיף יותר דברים, וכגון בהל' ברכות מביא כמה וכמה סוגי מופליטות, וכמה סוגי טורטיות, עם דעות הפוסקים בזה.
בקיצור, אם אתה רוצה את דברי הפוס' הנ"ל ככתבם על סדר המשנ"ב, משנת יוסף המומלץ ביותר.
אבל אם אתה רוצה לדעת בצורה יותר עיונית, ויותר מחושבנת אז מאורות הוא המומלץ.