אני מסכים אתך.זה לא ללכת על חבל דק, אלא לשחק באש, ששורפת את כל מי שמשחק בה.
רק זאת העיר האם על כל ת''ח גדול
אתה מתייחס כאילו משחק באש
אני מסכים אתך.זה לא ללכת על חבל דק, אלא לשחק באש, ששורפת את כל מי שמשחק בה.
כל אברך צעיר שכותב כך על א' מגדולי הדור משחק באש.אני מסכים אתך.
רק זאת העיר האם על כל ת''ח גדול
אתה מתייחס כאילו משחק באש
חבל שהנך ממהר לקפוץ למים בלי לדעת לשחותמקצת שבחיו:
עמ' נה: "ולא נחה דעתו בזה, (של חכם עזרה עטייה) עד שממש התנגד לחכם שדורש ברבים להחמיר כר"ת".
הובא (כמובן) גם בילקו"י פסח כרך א' במילואים במכתב לח (עמ' תתק"ב).באיזה עמ' זה?
דל מהכא לשון זו, יש שם לשונות יותר חמורים.חבל שהנך ממהר לקפוץ למים בלי לדעת לשחות
כל הקטע הנ"ל הוא העתקה לשונית מתוך הספר "רבינו האור לציון" ח"א עמ' 565' בשם הר' שלמה בן שמעון [כפי שמופיע בסוף הפרק בספר הנ"ל במקורות מס' 7].
והוא גם כתב שזה העתקה מהספר הנ"ל, זה כלל לא לשון שלו אלא העתיק מדברי הר' שלמה בן שמעון
מי הוא זה?
עושה מחיר מיוחד לאברכיםשמו הוא הרב אליהו מלכא שליט"א.
ראש כולל "עמלה של תורה" בני ברק.
חכם מרוקאי בסגנון החכמים של פעם (אולם המעניין שתפילותיו בימים נוראים הן בירושלמית), קצת מבוגר.
חיבר שש כרכים של "אבני יסוד", ספרים גדולים בגובה ובעובי, מקיפים מאד מאד בעניין כללי הפסיקה בבקיאות מדהימה.
ניתן להשיג בבית המחבר בבני ברק, או בכולל עמלה של תורה. טל': 03-5792611
ברח' ר"ע?ראש כולל "עמלה של תורה" בני ברק.
נו אתה רק מחזק את דבריהרב משה לוי לא חולק שיטתית אלא במקום שנראה לו אחרת לא נמנע מלחלוק.. מה שאין כן לפי מה שנראה מהקונטרס הנ"ל..
אין צורך בלמחוק, כי הדגשתי הלוך וחזור שכל דברי הם רק בין חברי הפורום
לכאו' כוונתו שבשביל רצף הקריאה אין עניין שיהיו הודעות מיותרות שאינן ממין העניין.ואין לך מחיקה יותר טובה מזו
בדיוקלכאו' כוונתו שבשביל רצף הקריאה אין עניין שיהיו הודעות מיותרות שאינן ממין העניין.
מחקתיבדיוק
את ההודעה הזו יש לערוך או למחוק את הציטוט.מחקתי
תגיד לי עם צריך עוד משהו למחוק אעשה זאת בשמחה
עתה יותר טוב??את ההודעה הזו יש לערוך או למחוק את הציטוט.