וכמובן מי שכותב כמו מרן אז הוא לשם שמים.אך ורק לשם שמים
וכמובן מי שכותב כמו מרן אז הוא לשם שמים.אך ורק לשם שמים
זה כלל לא מחייב כלל ידידי היקר תיצמד למה שכתבתי מי שיש לו קו כזה שלהזכיר את כל הרבנים ולהשמיט במתכון רב אחר ולא משנה אם זה מרן או הרמ''א........סליחה זה לא לש''ש לא דיברתי כלל אם הוא כותב כמו מרן או לא כמו מרן יש רבים וטובים שגם חולקים על מרן ואין ספק שכתבו את דברים לש''ש גדוגמת הגרב''צ שאול זצוק''ל הגר''ש משאש ועוד ועוד ...........וכמובן מי שכותב כמו מרן אז הוא לשם שמים.
באול"צ ח"א מוזכר?הגרב''צ שאול
מוזכר בכמה מקומותבאול"צ ח"א מוזכר?
אכן, ליד בנק דיסקונט (מול המקום שהיה שם 'דובק') - יש שביל המוביל לכולל שם.ברח' ר"ע?
אף אחד לא כועס על הגר"מ לוי ע"ז שחלק על מרן זצ"ל. ואדרבא הלוואי שכל תלמיד חכם שיש לו איזה הערה על מרן מלכא זצוק"ל יכתוב בלשון של זהורית כמו שהיה נוהג הגר"מ לוי זצ"ל. כל מעשיו אך ורק לשם שמים.שאפי' שהרב משה לוי לא חלק באופן שיטתי, אנו כועסים וזועפים
ליתר דיוק למעלה מ300.מעלה מ200 מקומות.
שמעתי ממרן רבי יצחק למעלה מ-370 מקומות!ליתר דיוק למעלה מ300.
כמדומה שהמספר המדוייק שנמנה הוא 328שמעתי ממרן רבי יצחק למעלה מ-370 מקומות!
לא הבנתי, אתה יודע יותר טוב מרבי יצחק??כמדומה שהמספר המדוייק שנמנה הוא 328
כל מעשיו אך ורק לשם שמים.
אם זה לש"ש, אזי מה זו טענה שחולק?אלא בגלל עצם המחלוקות כי רבים הם וכאילו זה משהו שיטתי.
קודם כל ודאי שזה לשם שמים ע"ז אין חולק. כידוע שמרן זצוק"ל היה מחבבו מאוד ואכמ"ל. אך מרן שליט"א דעתו אינה נוחה שכאילו באופן עקבי ושיטתי דעתו חולקת על מרן זצוק"ל. כי אפשר לסבור כמרן ולא בהכרח לחלוק עליו. גם אם אתה חושב אחרת.אם זה לש"ש, אזי מה זו טענה שחולק?
ולפי דעתך מה שעשו למרן זיע"א בגלל שחלק תדיר על הבא"ח הוא נכוןאך מרן שליט"א דעתו אינה נוחה שכאילו באופן עקבי ושיטתי דעתו חולקת על מרן זצוק"ל. כי אפשר לסבור כמרן ולא בהכרח לחלוק עליו. גם אם אתה חושב אחרת.
לא זכיתי להבין.כי אפשר לסבור כמרן ולא בהכרח לחלוק עליו. גם אם אתה חושב אחרת.
לא יודע אם זה נכון היסטורית.והבבלים לא רצו בכלל לשמוע דעה אחרת נגד הבן איש חי לא משנה מצד הסברא או מצד אחר.
כוונתי שאינך מדייק.לא הבנתי, אתה יודע יותר טוב מרבי יצחק??
הוא אמר בפירוש "למעלה" מ-370 מקומות, וגם שמעתי זאת ממנו לפחות 3 פעמים (אם לא יותר)
הוא בודאי אחראי למה שאומר