אבל לא כל מטילי התכלת עולים להר הבית...מה הבל הבלים?!
כמעט כל העולים להר הבית בין מהמזרחי בין החרדים לובשי תכלת (אם לא כולם),
מה זה "מצדדים לא למעשה"? באר לפשוט כמוני.ואחוז גבוה מלובשי התכלת מצדדים בעלייה להר הבית, גם אם לא "למעשה".
שים לב שאני עניתי לו על מה שטען שהם מעודדים עליה להר הבית והקרבת קרבנות בשילה.הרב מאזוז כתב כמה פעמים שמותר לעלות להר הבית.
זו הראיה הכי גדולה
חבל, יהודי מאוד מעניין.על הרב לנדא איני כי איני מכירו כלל.
כנ"ל עיי"ל. ואשמח לקבל נתונים היכן הם מעודדים עליה והקרבת קרבנות בשילה.על הרב מזוז אתה פשוט לא מכיר נתונים, העליתי לעיל.
כעת איני יכול, אבל יש שם רשימת רבנים המטילים תכלת בציציותיהם, וכמדומני שהיא עדכנית ללפני כמה שנים.אם תוכל לסגור בפידיאף ולהעלות.
אף אחד לא כתב "כולם".אבל לא כל מטילי התכלת עולים להר הבית...
כמו החבדניקים שמסבירים לך שהרבי לא חי ולא מת, אבל הוא המשיח...מה זה "מצדדים לא למעשה"? באר לפשוט כמוני.
זה העידוד הכי גדול!!!שים לב שאני עניתי לו על מה שטען שהם מעודדים עליה להר הבית והקרבת קרבנות בשילה.
בכל הטקסט הארוך שצירפת אין עידוד עליה, אלא אמירה שמעיקר הדין זה מותר, ואדרבא יש להימנע.
אתה יודע כמה יהודים מעניינים אני מכיר שאתה לא?חבל, יהודי מאוד מעניין.
ודאי שיש כל מיני רבנים, השאלה באיזה רמה, ובאיזה סגנון.כעת איני יכול, אבל יש שם רשימת רבנים המטילים תכלת בציציותיהם, וכמדומני שהיא עדכנית ללפני כמה שנים.
ואגב דאתא לידן, ראו מה קרה אחרי פרסום המאמר הנ"ל בקובץ אור ישראל.ועוד מאמר המסכם את כל הבעיות בזיהוי התכלת. ובתמצית בעלון.
ההוא שהגבתי לו, אותו אחד שחיפש מלוכה ונמצא שהוא אתון, הכליל וכתב שרובם ככולם של מטילי התכלת הינם מעודדי עליה להר הבית והקרבת קרבנות בשילה, ועל זה הגבתי לו שדבריו הבל הבלים, וכבודו שליט"א עונה לי שכל העולים הינם מטילי תכלת, וע"ז השבתי שלא כל מטילי התכלת עולים.אף אחד לא כתב "כולם".
עדיין לא זכיתי להבין.כמו החבדניקים שמסבירים לך שהרבי לא חי ולא מת, אבל הוא המשיח...
מה שמעודדי העליה עשו פרופגנדה, אין זה אומר שהגאון הנאמ"ן שליט"א מעודד עליה. אדרבא קרא דבריו וראה שכותב שאע"פ שמעיקר הדין מותר מ"מ אין לעלות.זה העידוד הכי גדול!!!
תראה כמה כתבות עשו מזה מעודדי העליה.
חבל.אתה יודע כמה יהודים מעניינים אני מכיר שאתה לא?
איני זוכר כעת, וכעת אין לי גישה.ודאי שיש כל מיני רבנים, השאלה באיזה רמה, ובאיזה סגנון.
שוב, לא כתבתי כל, וגם הוא לא כתב כל. אתה כותב בשמנו דברים שלא כתבנו.ההוא שהגבתי לו, אותו אחד שחיפש מלוכה ונמצא שהוא אתון, הכליל וכתב שרובם ככולם של מטילי התכלת הינם מעודדי עליה להר הבית והקרבת קרבנות בשילה, ועל זה הגבתי לו שדבריו הבל הבלים, וכבודו שליט"א עונה לי שכל העולים הינם מטילי תכלת, וע"ז השבתי שלא כל מטילי התכלת עולים.
עוד מ' שנה בעז"ה...עדיין לא זכיתי להבין.
גם אם נאמר כך.מה שמעודדי העליה עשו פרופגנדה, אין זה אומר שהגאון הנאמ"ן שליט"א מעודד עליה. אדרבא קרא דבריו וראה שכותב שאע"פ שמעיקר הדין מותר מ"מ אין לעלות.
א"א לבלוע את כל העולם...חבל.
מצפים.איני זוכר כעת, וכעת אין לי גישה.
בל"נ כשתהיה לי גישה אצרף הרשימה.
מרן זיע"א ומרן הראש"ל שליט"א, מדגישים שאין לעלות, ושהצד המתיר מכשיל את הרבים.@ע"ה ס"ט
מכל הכתבות שהעלת מן ההסטוריה עולה דבר אחד. מרן הגר"מ סבור שמן הדין יש חלקים בהר הבית שמותר לעלות (וכמו רבים מגדולי הדורות שעלו לשם) אבל למעשה בימנו עד שנזכה למשיח - בקרוב אמן אמן - אין לעלות (וזה בדיוק כמו כמו שמורה מרן הראש"ל שליט"א*)
וההה, גם ניסיון - שלא צלח - להציגו כמי שמתיר ומעודד עליה בזמן הזה
*אני "רק מניח" שגם מרן יודע מכל אותם גדולי הדורות שעלו להר בעבר, וגם מרן מייחל ליום בו נעלה בעתיד, אך כיון שהרב מכהן כרב ראשי אז הוא מדגיש יותר את הצד שאסור כיום לעלות כפסק הידוע של הרבנות הראשית, והרב מאזוז כיוון שאינו רב ראשי ורב רשמי מביא את שני הצדדים וגם את הצד המתיר (וכן גם אומר שיש לעולים על מי לסמוך, כי זו האמת), אבל מעלה למסקנה שלא לעלות
ההבדל בינינו שאתה לא מבין מה זה עידוד, עידוד זה לאו דוקא לומר לבנאדם לעלות, עידוד זה גם להראות צ היתר בדבר שכל גדול"י אסרוהו!!!וההה, גם ניסיון - שלא צלח - להציגו כמי שמתיר ומעודד עליה בזמן הזה
אז לדעתך למרן אסור במוצ"ש ובילקו"י להביא שני צדדים ולהכריע בניהם?ההבדל בינינו שאתה לא מבין מה זה עידוד, עידוד זה לאו דוקא לומר לבנאדם לעלות, עידוד זה גם להראות צ היתר בדבר שכל גדול"י אסרוהו!!
[חוץ ממי שהתיר. וגם עלה. הוספה ממני]
גם בחינוך יש 2 סוגי עידוד, עידוד ישיר ועידוד עקיף.
הוא ממש לא הכריע שאסור.אז לדעתך למרן אסור במוצ"ש ובילקו"י להביא שני צדדים ולהכריע בניהם?
רק שואל
אם אסור זה אסור, אז מה ההלצת יושר עליהם ועל איתמר בן גביר (בתשובה שהעליתי ובסרטון שהבאתי קישור)?ואגב, כנראה שמי שלא לימד אותך שאסור זה אסור ולא הכוונה מותר, כנראה שלא לימד אותך שיש הבדל בין להתחשב באוזן המדינה לבין להתחשב באוזן המון העם
ציטוט דברי הרב מזוז בהסרטהואגב, כנראה שמי שלא לימד אותך שאסור זה אסור ולא הכוונה מותר, כנראה שלא לימד אותך שיש הבדל בין להתחשב באוזן המדינה לבין להתחשב באוזן המון העם