ראיתי את הדברים, ומשם צילמתי את הקטע, אולם שם הוא דן לגבי קדיש וכדומה, אולם לא כתב שהדין של החי"א נאמר 'רק' לגבי זה. ואדרבה פשט דברי החי"א מחלקים בין שבעה ושלשים לבין י"ב וכדכתבתי לעיל.
אם תתבונן בדברי החי"א ובטעמו תראה שאין הבדל בין המקרים.עוד אוסיף (למרות שאינו נצטרך, אחרי מה שהבאנו כעת) שודאי מדברי מרן שליט"א נשמע חילוק בין ימי השבעה ללפני, כך אמר בסירטון עצמו ("אפילו" שדיבר על ימי השבעה) וכך גם בספר נראה שדיבר רק בימי השבעה שהגדיל. וזה חידוש שאפילו בימי השבעה הגדיל פטור מדיני אבילות.