מרפסן איגרי
Well-known member
יש"כ על החיבור הקולע למטרה
מה שכתב שצריך להכין את הפתיל צף בערב שבת. לך נאה ראה בילקוט יוסף יו"ט עמוד תקו שפסק שמותר.
לכוון ביום שלפני שבועות לפטור ברכות התורה עד עלות השחר ביום הבא. כ"כ ביביע אומר ח"ה ס"ו. והוסיף שלדידן לא צריך לזה כלל.
לגבי סעודת שלישית, יש לכתוב שעד זמן מנחה קטנה יכול לאכול כרצונו, בלבד שיכול לאכול בערב החג. ואחר מנחה קטנה מותר עד כביצה פת.
לגבי סידור וניקוי הבית, יש לחלק שאם הסידור והניקיון הם לצורך השבת כגון שיש לכלוך או ריח רע וכד' באופן שאינו כבוד השבת, מותר. הא לאו הכי אסור (ילקו"י שבועות עמוד תקפח).
למה כתבת "מעט" לפני עלות החשר יברכו וכו'. צריך לברך בעלות השחר ולא לפני.
מה שכתב שצריך להכין את הפתיל צף בערב שבת. לך נאה ראה בילקוט יוסף יו"ט עמוד תקו שפסק שמותר.
לכוון ביום שלפני שבועות לפטור ברכות התורה עד עלות השחר ביום הבא. כ"כ ביביע אומר ח"ה ס"ו. והוסיף שלדידן לא צריך לזה כלל.
לגבי סעודת שלישית, יש לכתוב שעד זמן מנחה קטנה יכול לאכול כרצונו, בלבד שיכול לאכול בערב החג. ואחר מנחה קטנה מותר עד כביצה פת.
לגבי סידור וניקוי הבית, יש לחלק שאם הסידור והניקיון הם לצורך השבת כגון שיש לכלוך או ריח רע וכד' באופן שאינו כבוד השבת, מותר. הא לאו הכי אסור (ילקו"י שבועות עמוד תקפח).
למה כתבת "מעט" לפני עלות החשר יברכו וכו'. צריך לברך בעלות השחר ולא לפני.