Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
הערה: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
מעוניינים להכניס את הספר שלכם או לרכוש את ״אוצר החכמה״? שלחו מייל לכתובת: otzar@moreshet-maran.com
שימו לב: ניתן לשלוח (בקובץ וורד) יישובים ומערכות בתורת מרן רבינו עובדיה יוסף זלה"ה, לקובץ בית יוסף תשפ"ו. למייל: office@moreshet-maran.com עד לחג השבועות תשפ"ה. אין התחייבות לפרסם, והרשות נתונה לערוך את הדברים לפני הפרסום. ניתן גם לשלוח מכתבים והערות על הגליונות הקודמים.
אתה יודע, אגב, שגם לשיטת האור לציון שפוסק שלא לחזור, זה בגלל שהוא מחשיב את זה לשיטה דחויה, אבל אה"נ, גם לו פשוט שלשיטה הזו לא חוזרים.
(אני רק מציין נקודה מבלי להתייחס לעצם הנידון).
הוא מביא שם בשם מרן זצ"ל (ביבי"א ח"ו וח"ט) שאם שכח יעלה ויבא ביום שבת בבוקר, חוזר, מכיון שסו"ס היה חיוב לאכול סעודה. (אמנם מצד שבת, אבל סו"ס זו סעודת חיוב, וגם יש ס"ס שאולי צריך לחזור על כל יעלה ויבא, ואולי מכיון שזו סעודת חיוב בגלל שבת, לכן אם שכח בבוקר יעלה ויבא, אע"פ שבד"כ לא חוזר, אם זה חל בשבת חוזר. [כיון שזה ספק ספיקא בברכות בצירוף דעת מרן]).
מה המקור לדברים?