שמשון גונזלס
Member
אם היית עושה מילואים הייתה לך תוספת כזאתזה לא באמת ריאלי וגם לא יקרה..
אם היית עושה מילואים הייתה לך תוספת כזאתזה לא באמת ריאלי וגם לא יקרה..
מכיר תוספת זמן, לא תוספת נק'..אם היית עושה מילואים הייתה לך תוספת כזאת
מה הקשראם היית עושה מילואים הייתה לך תוספת כזאת
יש גם תוספת של נקודותמה הקשר
למה לצרף פולטיקה
זה שיש לנבחני המילואים תוספת של 45 דקות מסיבות ידועות לא אומר על ציון
הורדת הרף הייתה לכולםלמה לא ריאלי? כשמרן הרב יצחק יוסף שליט"א הוריד את סף ציון עובר מ65 ל60 זה כן היה ריאלי?! כך גם כאן בהוראת שעה וכדי שלא יהיו קפידות מצד הנבחנים על המערכת, אפשר להוסיף 10 נקודות גם אפשר!
תתחיל להכיר.מכיר תוספת זמן, לא תוספת נק'..
בהצלחה במבחןהיום נרשמתי לבחינה נוספת על נושא אחר,
כן אבל מצב כזה של עיכוב כל כך ממושך בפרסום התוצאות, דבר שגרם לרבים מהנבחנים ללוט בערפל האם להיבחן שוב, או להתחיל נושא חדש, ואם ח"ו לבסוף לא עברו את המבחן ועבר זמן רב ולא חזרו על הלימוד וקשיא עתיקתא מחדתא וכו'... ולכן ראויים וזכאים לכך דוקא אלו שנבחנו בתקופה זו, וזה לא שייך לכלל הנבחנים בעבר.הורדת הרף הייתה לכולם
ולא רק ל...
איזה סיבות...תוספת של 45 דקות מסיבות ידועות
הלווי שזה נכון, כי אם כן במבחן הבאה התוצאות יגיעו בזמן.ערב חג מתן תורתינו - חג שמח לכולם!
נראה שהשגיאה שבגללה התוצאות לא מגיעות היא טעות בהקלדת התאריך הלועזי של המבחן, המבחן היה ב4 לחודש ה11 למנינם היינו - 4.11.24, בטעות הוזן התאריך באופן הבא 11.4.24 (וכפי שמקובל להזין את התאריכים בארה"ב היינו שהיום בחודש והחודש הפוכים מכפי הנהוג כאן) וגרם לתקלה כאילו המבחן היה ב11 לחודש ה4 היינו ג' ניסן תשפ"ד - תבדקו את מה שאני כותב.
באשר ע"כ ובהיות שהכל היום מבוסס על מחשבים חסרי בינה אנושית, גרם הנ"ל לתקלות חמורות באפשרות לנהל לבדוק ולדוור את המבחנים
בשורות טובות לכולם
לא מבין מה כל כך קשה להבין בתוספת נקודות, ראשית כל דברי אינם אלא למי שהגיע לציון גבולי ולא לכל אחד (דרך משל מי שאמור לקבל ציון 40 וכד' (ח"ו) פשיטא שאין טעם להוסיף נקודות וגם לא שייך, אך מי שאמור היה לקבל 55 פחות או יותר, ומאחר ולא היה יכול להיבחן על אותו נושא במועד שלאחריו, וזאת בשל עיכוב בתוצאות (והוא היה בספק אם עבר, ויש הרבה שלמרות שהתכוננו טוב למבחן, פעמים מכל מיני סיבות תשובותיהם במבחן לא שיקפו את ידיעותיהם האמיתיות), וכעת לאחר שעברו חודשים רבים, קשה לחזור על החומר הקודם (אם לא עבר את הבחינה ח"ו), ולכן מן הראוי להעבירם. ולכן כל הטענות הנ"ל לא שייכות למקרה דידן. מקווה שהדברים מובנים, דו"ק!חושב שכל הדיבורים להוסיף נקודות מכל סיבה שהיא אינה נכונה ואינה צודקת כלל!!!
גם אם יש תקופה קשה ומאתגרת (ולמי אין...) נבחן מגיע ולומד על דעת כן.
ובלי פוליטיקא וכמי שיש לו לא מעט קרובים מאוד וחברים לרוב שמשרתים במילואים וגם נבחנים תוך כדי המילואים
בכ"ז אני חושב שלא צריך להוסיף נקודות מכל סיבה.
כי הנבחן החליט מרצונו ללכת לשרת
וכי אברך שעול הפרנסה הורע ע"י המעונות ושלל הגזירות הקשות והנוראות לא נמצא במצבי לחץ? אולי גם להם יוסיפו נקודות?
אז אני לא מבקש את זה
כי אני חושב שנבחן צריך ללמוד טוב ולהבחן ואם יש דבר הטורדו מכך מרצונו או שלא יש מועדיםם אחרים ובסך הכל הוא עושה את מה שרצה (אם זה מילואים אם זה ללמוד כאברך עם כל העול, ב"ה שזכיתי להיות מהקבוצה השניה)
זה לא קשה להבין בתוספת.לא מבין מה כל כך קשה להבין בתוספת נקודות, ראשית כל דברי אינם אלא למי שהגיע לציון גבולי ולא לכל אחד (דרך משל מי שאמור לקבל ציון 40 וכד' (ח"ו) פשיטא שאין טעם להוסיף נקודות וגם לא שייך, אך מי שאמור היה לקבל 55 פחות או יותר, ומאחר ולא היה יכול להיבחן על אותו נושא במועד שלאחריו, וזאת בשל עיכוב בתוצאות (והוא היה בספק אם עבר, ויש הרבה שלמרות שהתכוננו טוב למבחן, פעמים מכל מיני סיבות תשובותיהם במבחן לא שיקפו את ידיעותיהם האמיתיות), וכעת לאחר שעברו חודשים רבים, קשה לחזור על החומר הקודם (אם לא עבר את הבחינה ח"ו), ולכן מן הראוי להעבירם. ולכן כל הטענות הנ"ל לא שייכות למקרה דידן. מקווה שהדברים מובנים, דו"ק!
"להעביר כל נבחן ב - 40"! נו באמת זה מה שאמרתי?! הבאתי דוגמא של ציון גבולי כ - 55! ולגביך שאתה לוקח הכל בקלי קלות וקל לך לחזור על החומר (אם תכשל ח"ו) לאחר 7 חודשים של הפסק, ולדידך לא שייך קשיא עתיקתא מחדתא, מה לעשות שרוב הנבחנים הם ממוצעים וקשה להם לחזור אחרי הפסק כל כך גדול, ודין גרמא בעיכוב התוצאות.זה לא קשה להבין בתוספת.
כתבתי שאני לא מבין את מי שרוצה להוסיף גם אני עשיתי מבחן ומחכה לתשובה ואם לא עברתי חוזרים על החומר ונבחנים שוב (אם לא ניתן לערער)
א"א להקל על הנבחנים כ"כ בסוף אלו צריכים להיות רבני הדור הבא!!!
גם ככה הורידו את הציון מ - 65 ל - 60 (אם כבודו יודע) ובנוסף להעביר כל נבחנן ב - 40 בטענה שהיה יכול לעבור לולא אונס וכדו' ?
זו טענה שוטיתי וחסרת הגיון וגם לא תביא לתוצאות של עיקרי המבחן לדעת מי יודע טוב
ואם יתחילו להתחשב באונסים חסל סדר מבחנים. זה בא בכדו זה בא בחביתו.
על כן טוב עושים שאין התחשבות (ואפיי' אם יש רק למילואים או לדברים אחרים זה חסר שכל והיגיון)