חבל על הזמן. כלומר מחלוקת ידועה בענין אם אמר או לא אמר, אם התיר אם לא התיר, ולמי התיר.זכורני שבעבר דנו בפורום בדעת הגרב"צ זצ"ל האם מתיר פאה נוכרית. בדברי הגה"צ רבי ראובן שלום שרבאני זצ"ל מובאת עדות חד משמעית מהגרב"צ זצ"ל שהתיר הפאה, וכן ממורנו חכם עזרא עטיה זצ"ל.
זכורני שבעבר דנו בפורום בדעת הגרב"צ זצ"ל האם מתיר פאה נוכרית. בדברי הגה"צ רבי ראובן שלום שרבאני זצ"ל מובאת עדות חד משמעית מהגרב"צ זצ"ל שהתיר הפאה, וכן ממורנו חכם עזרא עטיה זצ"ל.
הלשון שם: "הלכה - פאה מותרת, נקודה."חבל על הזמן. כלומר מחלוקת ידועה בענין אם אמר או לא אמר, אם התיר אם לא התיר, ולמי התיר.
ההולכים בתריה ודאי יסמכו על זה וההולכים בתר מרן ז"ל יתרחקו כמטחווי קשת.
לא באתי לערער או לחזק רק לומר שהויכוח נטחן הדק היטב היטב הדקהלשון שם: "הלכה - פאה מותרת, נקודה."
והגה"צ הנ"ל זצ"ל היה נאמנו של הגרב"צ זצ"ל.
דוקא לא.חבל על הזמן. כלומר מחלוקת ידועה בענין אם אמר או לא אמר, אם התיר אם לא התיר, ולמי התיר.
ההולכים בתריה ודאי יסמכו על זה וההולכים בתר מרן ז"ל יתרחקו כמטחווי קשת.
מחילה, איכס.(כי הכל תירוץ להתיר להם עריות...).
אני אשאל את מי ששלח לי.יש אפשרות לקבל את תורת ציון חלק א. ב ג תודה a6690518r@gmail.com
תודה רבה אשמח לתשובהאני אשאל את מי ששלח לי.