הרב ללוש כתב לי לפני שראה את הנוסח של התשובה (התשובה של הרב ללוש שצילמתי היא מתאריך כד סיון וממילא עוד לפני שכתב לי שהרשלצ הסכים עמו רק שלא ישב על זה. נמצא שכבר ישב על זה. כלומר פעם הרב ללוש דיבר והרשלצ הסכים עמו ששהכל ולא היה סגור ובי סיון נסגר שזה לכתחילה שהכל למי ששואל ואז הרב ללוש ענה לי מה שהעלתי וממילא יש למחוק את המלים האלה רק שלא ישב על זה כי כבר ישב על זה)
הזו כי זו היתה שאלה של שנה שעברה
וממילא היום יסבור שדעת הרשלצ שזה ודאי שהכל אך עדין אם ברך על אורז מזונות לא יברך שהכל משום שלא מופקע הברכה הזו
ולכן יש חשש זלזול לכתוב כזה דבר לתלמידים המבינים בדעתו פשוט שזה מזונות
ושורה תחתונה לא ענית על השאלה שאם יבוא אליך טל' מקו ההלכה וישאל כבוד הרב מה לברך על שניצל?
האם תורה לו נגד מכתב מפורש מכבוד הרב
ולגבי סרטונים הביאו כבר כמה עדויות שדיברו עם מרן על שניצל ולכן זה לא רק סרטון
ועכ'פ גם מרן הרשלצ התייחס לסרטון כמו שזכור לי באח' השורות שכתב
ולומר שכל אלו המעידים קיבלו תשובה ממרן לא מדויקת זה לא כ''כ מתישב על הלב
הצג קובץ מצורף 5713הצג קובץ מצורף 5714הצג קובץ מצורף 5715הצג קובץ מצורף 5716הצג קובץ מצורף 5717