• ניתן לשלוח מערכות ויישובים בתורת מרן רבינו עובדיה יוסף זלה"ה, שיודפסו בע"ה בקובץ בית יוסף מהדורת תשפ"ה למייל: office@moreshet-maran.com בקובץ וורד, עד לחג השבועות תשפ"ד, אין התחייבות לפרסום, והרשות נתונה לערוך את הדברים לפני הפרסום.

אלו רבנים חשובים הייתם רוצים לראות בקובץ בית יוסף?

רציתי גם ברשותכם לומר שני דברים.
1. אני חושב שיש קדימה לרבנים בקובץ כזה שמתפלפלים בפסקים של הרב עובדיה בין אם הם חולקים או לא העיקר שמתייחסים אליו בטענות ובתשובה משא"כ אשכנזים של מתייחסים אליו בפסקים ובחשבון ההלכתי שלהם עם כל הכבוד זה מיותר בשביל קובץ כזה. שיפתחו קובץ משלהם. ואלה שאומרים מה זה משנה, שיפסיקו להיות נחיתים זה משנה ומשנה הקובץ הזה יש לו מגמה מסויימת , כי אם זה כמו כל קובץ אז יש מלא כאלה פה לא התחדש כלום

2. לי מפריע אישית שמישהו אומר על מרן זצ"ל סבא סבא וכדומה... זה מוריד מהמורא של הרב לדעתי ומה גם זה מוריד לאותו אחד שמזכיר אותו ככה עם הזמן, עם כל הכבוד הוא הרבה יותר מסבא! גם אם הוא סבא שלך!!!
 
פשוט.
מה החידוש.
אני אומר אומר זה את זה בתור חידוש עקב רבנים שמקבלים "במה" ועונים בסברות ובקצירת העומר, תעשה טובה אין לך פנאי אל תכתוב
החידוש הוא לרבנים שעקב חוסר זמן עונים בקצירת העומר או סברות בלבד. מחילה לא מקובל אין לך זמן תן למישהו אחר להעלות קובץ
 
אז כנראה שאתה לא מקורב אליו..
אביו זצ"ל היה הנהג של מרן זמן רב, וכן היה תלמיד חבר של מרן זצ"ל עוד מישיבת פורת יוסף.
וכן הגיע לפני כמה שנים לבית מדרשו של הראש"ל בשבת אחה"צ והיה רב מקדים לו, ודיבר ונאם דרשה חוצבת להבות אש כדרכו בטוב טעם, ואח"כ מרן שליט"א שיבחו שבחים גדולים ועל הקשר עם מרן זצ"ל.
נבדוק את זה מלפני שלוש שנים הגעתי לחולון והיני לומד מדי ערב עימו חברותא כבר שנה וחצי ואף פעם לא שמעתי ממנו סיפור אחד ממנו על מרן
 
הרב דין מחולון ? מה לו ולמרן ? הינני מקורב איליו כבר שנים ולא שמעתי ממנו שום דבר על קשר עם מרן
פלא עליך, מרן זיע"א שלחו לחולון, ועודדו כל העת שלא לעזוב. אביו היה ידיד של מרן זיע"א (עי' בס' הזכרון דיליה). ואחותו היא הרבנית רחל עדס, מזכירתם המתולוגית של הראשונים לציון מאז מרן זיע"א ועד בנו מרן הראש"ל שליט"א.
 
חזור
חלק עליון