ממה שאני זוכר זה פתרון רק למי שנוהג ליטול ידיים לאחר יציאתו מבית הכסא,
וכיון שמעיקר הדין מועיל נטילה פעם אחת לסעודה, לכן לא יבטל ממנהגו ליטול לאחר ביה"כ.
ממה שאני זוכר זה פתרון רק למי שנוהג ליטול ידיים לאחר יציאתו מבית הכסא,
וכיון שמעיקר הדין מועיל נטילה פעם אחת לסעודה, לכן לא יבטל ממנהגו ליטול לאחר ביה"כ.
הכוונה שמי שלא נוטל ידיו מנטלה כשיוצא מבית הכסא, אלא ישר מהברז, אין לו אפשרות ליטול כך ולכוון לשם נטילה לסעודה.
כמובן שאם באותה פעם ירצה ליטול מנטלה הוא יכול, אבל אם נוהג כמנהגו ורוחץ ידיו מהברז, צריך אח"כ גם ליטול ידיו לסעודה.
ומי שנוטל ידיו לסירוגין כמו ביציאה מבית הכסא, יוצא גם יד"ח נטילה לסעודה (כשמכוון לנטילה המכשרת לאכילה), כיון שמעיקר הדין די בשפיכת רביעית על היד.