כוונתו לומר שבתחילה סבר לברך על במבה רגילה האדמה ועל במבה אדומה מתוקה שהכל, ולבסוך סובר שכל כל הסוגים כולל במבה אדומה ובמבה במילוי יש לברך האדמה. (ונידון במקומות אחרים בפורום)
בילקוי ברכות מהדו''ק מבואר בהערה שעדיף לפטור את השוקלד ע''י התפוח כאשר הם מונחים לפניו
אבל במהדורא החדשה הביא שיטה זו וכתב שהעיקר כמו השיטות לכוון בבורא פרי העץ לא לפטור השוקולד או לברך על השוקולד לפני.
כוונתו לומר שבתחילה סבר לברך על במבה רגילה האדמה ועל במבה אדומה מתוקה שהכל, ולבסוך סובר שכל כל הסוגים כולל במבה אדומה ובמבה במילוי יש לברך שהכל. (ונידון במקומות אחרים בפורום)