אני לא יודע אם אפשר לקרוא לזה שחזר בו כל זמן שלא פירסם זאת ברבים או כתב כן במכתב וכד'.גלידה עם עוגיות וכדו' שהכל ולא מזונות (אור השבת לא מזמן)
הרב ללוש אוחז כן וקורא לזה שחזר בואני לא יודע אם אפשר לקרוא לזה שחזר בו כל זמן שלא פירסם זאת ברבים או כתב כן במכתב וכד'.
אני יודע, נכון שהרב ללוש אמר כן, אבל עדיין אני לא מגדיר את זה בפרהסיא ש"חזר בו" עד שיגלה דעתו להדיא.הרב ללוש אוחז כן וקורא לזה שחזר בו
לא אני אמרתי
אמנם הרב אושרי לא מאמין
ואם מישהו כאן בפורום יכול לשאול ולברר ישירות מהראשל מה טוב
קשה להאמיןגלידה עם עוגיות וכדו' שהכל ולא מזונות (אור השבת לא מזמן)
הרב ללוש מאמין לא אניקשה להאמין
הפשיטות הברורה שזה מזונות
ואין להאריך עוד כי הארכנו די בעניין השניצלים ודוק מינה
לא דיברתי עליך אלא גם על דברי הרה"ג הרב ללוש אחר אלף המחילות מכת"רהרב ללוש מאמין לא אני
בשניצלונים זה שהכל חד משמעי כמו שכתב בעלון אור יצחק ממש לא מזמןקשה להאמין
הפשיטות הברורה שזה מזונות
ואין להאריך עוד כי הארכנו די בעניין השניצלים ודוק מינה
והרב ללוש טען שאחרי שהרב חזר בו משניצל שהכל גם כן בזה גופא שהכלקשה להאמין
הפשיטות הברורה שזה מזונות
ואין להאריך עוד כי הארכנו די בעניין השניצלים ודוק מינה
דובר בזה כבר מספיק והבוחר יבחרבשניצלונים זה שהכל חד משמעי כמו שכתב בעלון אור יצחק ממש לא מזמן
לענ"ד אינו דומה ולבד ממה שערבך ערבא צריך...הרב ללוש טען שאחרי שהרב חזר בו משניצל שהכל גם כן בזה גופא שהכל
משנה אחרונה עיקר אני בוחר ועוד ששם אפי' לא כתב שהמברך מזונות יש לו ע'מ לסמוךדובר בזה כבר מספיק והבוחר יבחר
מה שאדם יברך זה לא משנה כי יצא י''חלענ"ד אינו דומה ולבד ממה שערבך ערבא צריך...
הרב ללוש מכיר הכלל הזה מבבא בתרא כמדו' וגם שלא סומכין על שמועותלענ"ד אינו דומה ולבד ממה שערבך ערבא צריך...
דוג' נוספות במשנב תפארת בהסכמת הראשל לח''ב של ח''במי שרוצה להוסיף תבע''ב
גלידה עם עוגיות וכדו' שהכל ולא מזונות (אור השבת לא מזמן)
שניצל שהכל ולא מזונות אך המברך מזונות יש לו ע'מ לסמוך קובץ ב''י האחרון
שניצל סויה אדמה ולא כמו שכתוב בשות הראשל מהדו''ב שהכל