ב״נ אצלם כשאהיה ליד ספר, בכל מקרה גם לי היה מוזר ולכן פתחתי לראות במקום בו עוסקים בהלכות תפילה ולא בהלכות קריאת שמע וראיתי שכתוב להדיא להתפלל ולא לחכות לציבור כמו שכתוב בהלכות קריאת שמע. מה שהיה מוזר הוא שהרב לא ציין את המקור בהלכות קריאת שמע שם כתב לחכות לציבור ולהתפלל אחרי סוף זמן תפילה.
בקובץ בית יוסף גליון נ' (תשפ"ה) סי' ק"ל כתב שלא לענות אמן אחר ברכת "לישב בסוכה" של הנוהג לברך כשנכנס לסוכה אע"פ שאינו אוכל שם.
ואילו בילקו"י ברכות כרך ב' עמ' נ"ט כתב שכן יענה אמן.
לא יודע עד כמה זה נקרא שחזר בו, אבל כאן הובא שבתחילה כתב בילקו"י שמי שיוצא מבית הכסא ורוצה לאכול לחם, יטול ידיו לסירוגין, ובילקו"י החדש השמיט את המילה "לסירוגין".
כבר נכתב לעיל, שכאן אלו מקומות שכתב במפורש בספריו משהו אחד ואח"כ כתב משהו אחר. משא"כ גלידה עם עוגיות שלא כתב ע"כ.
וכמו שנכתב כאן. וראה מש"כ כאן. (וממילא ראה כאן).
גלידה עם עוגיות כתב בילקוי העתיד כרך ג אך טרם הודפס
ושם ציין לס' אוצר הברכות שהביא בסי' רח מה שהשיב לי מרן הראש''ל שליט''א לברך מזונות על אייס קפה עוגיות שוקולד עוגיות וגלידה עוגיות
בתחילה סבר מזונות כמו שכתבתי בהודעה זו על ציטוט ר' בנימין
אח''כ הרב ללוש שליט'א הביא שמועה מהראשל לברך שהכל
אח''כ שאלתי שוב את מרן הראש''ל ושוב אמר לברך מזונות
[זה בגדול כל הפרטים בדיוק בתוך הכתובים]