אמונה ובטחון
Well-known member
לא לכאורה, אלא כך ההלכה בכה"ג.הרי לכאו' עדיף להתפלל ביחיד לפני סו"ז תפילה מאשר להתפלל בציבור אחרי סו"ז תפילה.
לא לכאורה, אלא כך ההלכה בכה"ג.הרי לכאו' עדיף להתפלל ביחיד לפני סו"ז תפילה מאשר להתפלל בציבור אחרי סו"ז תפילה.
בהתחלה כתבתי בלי המילה "לכאו'", אבל מכיון שהבאתי קישור למקום שהיה נידון בעניין, העדפתי לכתוב כן.לא לכאורה, אלא כך ההלכה בכה"ג.
ב״נ אצלם כשאהיה ליד ספר, בכל מקרה גם לי היה מוזר ולכן פתחתי לראות במקום בו עוסקים בהלכות תפילה ולא בהלכות קריאת שמע וראיתי שכתוב להדיא להתפלל ולא לחכות לציבור כמו שכתוב בהלכות קריאת שמע. מה שהיה מוזר הוא שהרב לא ציין את המקור בהלכות קריאת שמע שם כתב לחכות לציבור ולהתפלל אחרי סוף זמן תפילה.ויתפלל תפילת עמידה אחרי סוף זמן תפילה?!
מנין לך לגבי במבה אדומה שהכל שחזר בו ?במבה אדומה סבר שהכל עד שהרב מיארה מעיד שיש לברך האדמה.
שניצל - שהכל מזונות שהכל והמזונות יש לו עמ לסמוך
גלידה עם עוגיות כתב בילקוי העתיד כרך ג אך טרם הודפסנראה שגם חזר בו לענין גלידה עם עוגיות
כבר הודפס [גם] בילקו"י ברכות כרך ב' החדש עמ' תשפ"ד.גלידה עם עוגיות כתב בילקוי העתיד כרך ג אך טרם הודפס
במחשבה שניה אולי היא גופא.בילקו"י אוצר דינים לאשה ולבת פ"ח ס"ג, וכן בילקו"י סי' נ"א כתב:
הצג קובץ מצורף 36696
אך במבוא לילקו"י ברכות כרך ב' בדוגמא ט' (עמ' ל"א) חזר בו וכתב שהשומע ברכות פסד"ז וברכות ק"ש מאשה ספרדיה לא יענה אמן.
[ואע"פ שבילקו"י סי' נ"א שהובא לעיל כתב "מפי אשה אשכנזיה", במקומות אחרים שכתב כן (במהדו"ק ובאוצר דינים) לא חילק וכתב "מפי אשה הנוהגת לברך ברכות אלו", ולבא"ה לכאו' אין חילוק]
כפי שביקשו לעיל...האשכול הזה מועיל מאוד
כדאי אם מישהו יכול לקחת על עצמו לסדר הכל בקובץ פידיאף או וורד
ולהביא כאן הכל מסודר לתועלת הכלל
תוכל לצרף יחד את כל הדברים שחזר בהם לדף אחד ולהעלות לנו?