תודה רבה.למה לא. רק תבקשהצג קובץ מצורף 4613
מישהו מהחברים היקרים רואה מפה ראיה לחתן בבית הכנסת לא לומר?
תודה רבה.למה לא. רק תבקשהצג קובץ מצורף 4613
הראיה היא מהדעות הסוברות שתלוי באמירת תחנון. וחתן פוטר מתחנון גם בביהכנ"ס.תודה רבה.
מישהו מהחברים היקרים רואה מפה ראיה לחתן בבית הכנסת לא לומר?
ראיה מצוינת מחזון עובדיה שלא לומר כשיש חתן או בעלי בריתתודה רבה.
מישהו מהחברים היקרים רואה מפה ראיה לחתן בבית הכנסת לא לומר?
כותב לך מרן הראשל"צ במפורש עיין חזון עובדיה שהביא כף החיים בשתיקה שלא לומר צדקתך (שמרן בחזו"ע הביא זאת דרך אגב) ולא נחת לדון ביום המילה או שיש חתן אם לומר או לא. וכוונתו של מרן הראשל"צ שנראה מדברי מרן שהביא את כף החיים בשתיקה שכך דעתו אלא שמרן בחזו"ע לא כתב עליו כלום לכן לא הוי כ"כ ראיה.
אתה חוזר על הדברים שאמרתי?כותב לך מרן הראשל"צ במפורש עיין חזון עובדיה שהביא כף החיים בשתיקה שלא לומר צדקתך (שמרן בחזו"ע הביא זאת דרך אגב) ולא נחת לדון ביום המילה או שיש חתן אם לומר או לא. וכוונתו של מרן הראשל"צ שנראה מדברי מרן שהביא את כף החיים בשתיקה שכך דעתו אלא שמרן בחזו"ע לא כתב עליו כלום לכן לא הוי כ"כ ראיה.
ובכ"ז כותב מרן הראשל"צ שגם מי שלא אומר יש לו הרבה פוסקים לסמוך עליהם (ואולי כוונתו גם על מה שכתב מרן בחזו"ע בהערות)
נכון צודקאתה חוזר על הדברים שאמרתי?
כוונתי היתה שמה שהרבנים שטענו להביא ראיה
זה אינו לפי הרשלצ כי בחזו'ע אבלות זה נושא צדדי.
נכון?
וכמש"כ כאן.החילוק הוא האם אין אומרים תחנון ביום זה מחמת היום עצמו, או מחמת דבר צדדי.