את זה אתה כתבת. הוא כתב שחפרוה מההליכות עולם.
בילקוט יוסף שם לא מוזכר מה התירוץ של הדבר מרדכי אלא כתב: וכן ראיתי בשו"ת דברי מרדכי שמיישב דברי מרן בזה ע"כ.
לא נראה שעורכי האור לציון ילכו לפתוח דוקא את המקור הנ"ל ולראות מה הוא כתב ליישב ויכניסו את זה לספר של רבם. וצ"ע.
את זה אתה כתבת. הוא כתב שחפרוה מההליכות עולם.
בילקוט יוסף שם לא מוזכר מה התירוץ של הדבר מרדכי אלא כתב: וכן ראיתי בשו"ת דברי מרדכי שמיישב דברי מרן בזה ע"כ.
זה בזה מיושב, כי גם בהליכות עולם רק ציין לדברי מרדכי.
אלא מחוורתא כנ"ל והסוגריים המרובעות האחרונות חוזרות על הסוגריים המרובעות שלפניהם.
וזה מה שכתב "מהדברים הנ"ל" ולא מאיתנו וכדומה, כי את כל מהלך הדברים לקחו מהילקוט יוסף, הסתירה מהל' לולב וכו'.
ומרן בענוה שלו לא הדגיש שנלקח מילקוט יוסף אלא הבליע את הדברים.
וזה ידוע למי שעוקב שהרבה נלקח מספרי מרן זיע"א ושליט"א ולעולם לא יעלה על דל שפתותיהם מרן זיע"א כמו שהתאונן על זה מרן גופיה.
כבר ידוע שלא באמת אפשר לשאת ולתת בתורתם של מרן זיע"א ובנו מרן שליט"א, כיוון שכל הודעה, אפילו שתנוסח בשיא הכבוד והזהירות, תקבל תגובות של רגישות יתר שכבר מזמן איבדו את ה"לשמה", ומלאות בנגיעות אישיות. חבל.
לא ראיתי לפני כן.
אם כך אז התמיהה תגדל שבעתיים, שאין זה נראה כלל שהעורכים יפתחו את 'כל' המראה מקומות בילקוט יוסף שנדפס רק שנה וחצי לפני כן, כאילו חסר להם מה לעשות. ובשלמא אם היה כתוב להדיא בילקוט יוסף את תוכן דברי הדברי מרדכי - היה איזה מקום לחשוב כן, אבל כשלא כתוב וצריך לפתוח את הספר, ומי אמר בכלל שהתירוץ ימצא חן בעיניהם וכו' - זהו דבר שצע"ג לאומרו.
כבר ידוע שלא באמת אפשר לשאת ולתת בתורתם של מרן זיע"א ובנו מרן שליט"א, כיוון שכל הודעה, אפילו שתנוסח בשיא הכבוד והזהירות, תקבל תגובות של רגישות יתר שכבר מזמן איבדו את ה"לשמה", ומלאות בנגיעות אישיות. חבל.
לא מובן מה אתה רוצה.
משתמש שרק מקשה ומקשה, וגם מנסה להוריד מכבודו של הרב לא רק בענייני לימוד כמו שניכר מכמה אשכולות כאן, ולעולם לא מיישב ומשבח וכד', מראה לאן הוא חותר, בפרט שלא שואל כאן איזה שאלה בלימוד, סתם קנטרנות לשמה, כאומר כביכול למה כל הזמן להאשים את האור לציון המסכנים.
הבנת?
אא"כ גם אתה מהמתנגדים ולעולם לא "תבין", ורק תמשיך להאשים.
לא ראיתי לפני כן.
אם כך אז התמיהה תגדל שבעתיים, שאין זה נראה כלל שהעורכים יפתחו את 'כל' המראה מקומות בילקוט יוסף שנדפס רק שנה וחצי לפני כן, כאילו חסר להם מה לעשות. ובשלמא אם היה כתוב להדיא בילקוט יוסף את תוכן דברי הדברי מרדכי - היה איזה מקום לחשוב כן, אבל כשלא כתוב וצריך לפתוח את הספר, ומי אמר בכלל שהתירוץ ימצא חן בעיניהם וכו' - זהו דבר שצע"ג לאומרו.
כבר כתבתי לך בעבר שלא חייבים 'לקפוץ בראש' ולנסות ליישב בדוחק ובכח כל הערה שמעירים.
קיים בעצמך סייג לחכמה שתיקה, ויהיה נאה לך ונאה לפורום הקדוש הזה.
אתה רק מבזה את עצמך ואת הפורום ואת מרן שליט"א וזצ"ל בתשובות המגוחכות שלך.
כי אתה כותב שטויות. מה אפשר לעשות.
כבר כתבתי לך בעבר שלא חייבים 'לקפוץ בראש' ולנסות ליישב בדוחק ובכח כל הערה שמעירים.
קיים בעצמך סייג לחכמה שתיקה, ויהיה נאה לך ונאה לפורום הקדוש הזה.
אתה רק מבזה את עצמך ואת הפורום ואת מרן שליט"א וזצ"ל בתשובות המגוחכות שלך.