ינובון בשיבה
Active member
אני אתייחס רק לנקודה הזו מכיון שכל השאר תלוי בה.ידידי הנעים, שותא דמר לא ידענא.
שים לב בבקשה לא להתבלבל, מחבר המבוא כותב על היחס לעורך הספר שהוא השערה.
לא לתוכן הספר שהוא חלילה השערות, ואין צריך לומר שלא לכתב יד...
העלתי תמונה, כל מי שרוצה מוזמן לקרוא מה כתב המו"ל, ואני אצטט למי שמתעייף לעשות זאת: "על יסוד ההוכחות שהבאנו בחקירה זאת על הספר ועל המחבר אין בידינו לברר את הבעיה וכו'". ע"ש. מפורש שאף על הספר מוסב ה'אין בידינו לברר וכו''. וכבודו יבאר לעם הארץ שכמותי איך זכית להבין שמה שכתב 'ועל המחבר' הוא מוסב על עורך הספר ולא על המחבר - בעל ספר הנייר. אני לא דוחה את מה שאתה אוחז והראיות שאתה רוצה להביא, ואם אמת הדבר, כבר הסכמתי איתך שיש קושיא על מרן שליט"א ומצוה ליישב, אבל לפי מה שאני רואה כתוב מולי, והוא כתוב כאן כדי שכל אחד יסתכל, לא מובן ככה לשכלי הדל, ואדרבה, אני אשמח אם יסבירו לי בתוך המילים עצמם איך מדובר על עורך הספר ולא על הספר וכותבו.
ועד שלא תראה לי את זה במילים אין נפק"מ להשיב על שאר הדברים.
נ.ב - אם ח"ו כתבתי משהו בצורה שלא מכבדת את כבודו, אני מתנצל, וכבודו יזכה אותי ויוכיח אותי כדי שאשנה זאת.